Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3452557
Hebben wij ook gedaan bijna 12 jaar geleden. Gratis op maandagmorgen. Voor het praktische. Al hebben wij geregistreerd partnerschap gedaan zodat we als we dat willen nog zouden kunnen trouwen met een feestje.

Maar ondanks dat het voor de praktisch was, zit er ook veel gevoel bij hoor. Dat mag best Hana, het is een mooie stap en je zegt toch maar mooi tegen elkaar dat je voor altijd samen wil blijven. Dat is gewoon geweldig en dat mag ook op maandagmorgen-gratis geweldig voelen!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3452563
Wat ontzettend leuk voor je/jullie, Hanna!

Wij waren ook binnen een jaar eigenaren van een flink huis en geregistreerd partners (is in NL wettelijk gezien hetzelfde als trouwen) om exact dezelfde reden.
En daarnaast vind ik het gewoon heel mooi, dan voelt het extra samen.. vind ik.
Els je alles goed regelt is een eventuele scheiding nou ook weer niet het grootste drama.
Wij hebben alles goed op papier laten zetten bij de notaris (huwelijksevoorwaarden, voornamelijk ivm eigen bedrijf man). Dat is niet leuk, maar wel nodig.... just in case.

Lekker van genieten in ieder geval!
Ookal is het "maar gratis op de maandagochtend"!
Door smulpaap
#3452564
hannabelgje schreef: vr 11 nov 2022, 16:50 Helaas is huren in Eindhoven geen optie. Particulier is niet te betalen en via woningstichting is meer dan 10 jaar wachttijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Misschien wel verstandig om ingeschreven te (blijven ) staan .
Je zit nu heerlijk op je roze wolk , maar gezien de hedendaagse woningnood niet verkeerd om bij stil te staan denk ik .
Door hannabelgje
#3452565
smulpaap schreef: Misschien wel verstandig om ingeschreven te (blijven ) staan .
Je zit nu heerlijk op je roze wolk , maar gezien de hedendaagse woningnood niet verkeerd om bij stil te staan denk ik .
Mocht het mislopen wil ik sowieso terug naar België en daar is huren geen probleem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3452982
Het daten, al 17 dagen 😉, neemt nu wat vastere vormen aan….. ben komende zondag uitgenodigd voor de verjaardag van zn zoon, half december een 50 jaar huwelijksfeest, 1ste kerstdag bij hem….. beetje onzeker, maar het voelt wel heel erg goed 😉🥰
Door hannabelgje
#3452983
CindyMayella schreef:Het daten, al 17 dagen Afbeelding, neemt nu wat vastere vormen aan….. ben komende zondag uitgenodigd voor de verjaardag van zn zoon, half december een 50 jaar huwelijksfeest, 1ste kerstdag bij hem….. beetje onzeker, maar het voelt wel heel erg goed AfbeeldingAfbeelding
Klinkt goed!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3452985
CindyMayella schreef: za 19 nov 2022, 20:29 Het daten, al 17 dagen 😉, neemt nu wat vastere vormen aan….. ben komende zondag uitgenodigd voor de verjaardag van zn zoon, half december een 50 jaar huwelijksfeest, 1ste kerstdag bij hem….. beetje onzeker, maar het voelt wel heel erg goed 😉🥰
Oh wat leuk allemaal! Veel plezier!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3452989
Wat leuk Cindy!!

Mijn tweede date was net zo leuk als de eerste date. Maar ik heb ook gemerkt dat ze helemaal geen tijd en emotionele ruimte heeft om iets echts aan te gaan.
Daar heb ik op zitten broeden en haar een app gestuurd dat ik dit zo dacht en vond.
Ze was het hier helemaal mee eens. Ze gaf aan dat ze me echt super leuk vond en er ook wel echt relatie potentieel in zit maar wat ik ook al zei, niet nu. Met een stalkende ex waarmee ze nog maar een half jaar uit elkaar is en de kinderen die net wat gewend zijn aan de situatie.
Dus afgesproken dat we contact houden, een fwb erop na gaan houden en kijken als de tijd rijp is en we allebei nog single zijn of het dan wat kan worden.

Vanmiddag een date met een andere vrouw. Dat liep toevallig zo ;D
Door smulpaap
#3453002
CindyMayella schreef: za 19 nov 2022, 20:29 Het daten, al 17 dagen 😉, neemt nu wat vastere vormen aan….. ben komende zondag uitgenodigd voor de verjaardag van zn zoon, half december een 50 jaar huwelijksfeest, 1ste kerstdag bij hem….. beetje onzeker, maar het voelt wel heel erg goed 😉🥰
Wat leuk voor je :-*
Door smulpaap
#3453006
sam28 schreef: zo 20 nov 2022, 10:46 Wat leuk Cindy!!

Mijn tweede date was net zo leuk als de eerste date. Maar ik heb ook gemerkt dat ze helemaal geen tijd en emotionele ruimte heeft om iets echts aan te gaan.
Daar heb ik op zitten broeden en haar een app gestuurd dat ik dit zo dacht en vond.
Ze was het hier helemaal mee eens. Ze gaf aan dat ze me echt super leuk vond en er ook wel echt relatie potentieel in zit maar wat ik ook al zei, niet nu. Met een stalkende ex waarmee ze nog maar een half jaar uit elkaar is en de kinderen die net wat gewend zijn aan de situatie.
Dus afgesproken dat we contact houden, een fwb erop na gaan houden en kijken als de tijd rijp is en we allebei nog single zijn of het dan wat kan worden.

Vanmiddag een date met een andere vrouw. Dat liep toevallig zo ;D
En jij succes he met daten
Hopelijk leuk gezelschap ;)
Door hannabelgje
#3453229
Nou hypotheekpapieren getekend, voorlopig koopcontract. Op funda staat bij ons nieuwe huis nu ook verkocht onder voorbehoud. Deze avond is de verkoopmakelaar bij mijn lief voor zijn appartement te verkopen. Zometeen komen ze een deel van mijn kipjes ophalen. Het gaat hard momenteel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door