Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3431776
Lizzy schreef: wo 25 aug 2021, 07:51 Zoooo, gisteren maar eens langs gegaan bij mijn zus en verschillende biologisch afbreekbare cups geprobeerd! Heel leerzaam! Dikke bleh! Slootwater. Dus het wordt geen Nespresso.
Ik heb een nespresso apparaat. Ze hebben nog niet zolang geleden veel koffiesmaken veranderd. De koffie die ik altijd dronk en lekker was, was veranderd in bloemwater :-[ .

Ik heb toen met ze gebeld en diverse smaken opgestuurd gekregen. Eentje is lekker, maar ik mis mijn 'oude' koffie.

Ik heb pas ergens Illy koffie gedronken, dat is pas lekker. Ze hebben ook koffiepads. Mss is het de moeite waard dat eens te proberen?
#3431778
Mijn Rommelsbacher ligt bij een supermarkt gereed om af te halen, maar door een fout van het transportbedrijf (mogelijk een adresseringsetiket voor iemand anders dat per abuis aan dat van mij is blijven kleven) kan ik het niet in handen krijgen, omdat mijn naam niet op het pakket staat. >:( Er wordt aan gewerkt, dus ik wacht nog 'geduldig' af.

Heb ondertussen wel her en der Yellow Bourbon-koffiebonen besteld. ::) Ik zou het op prijs stellen, Lizzy, als je me niet steeds ideetjes aan de hand deed. >:(
#3431788
MarijeEnBoomer schreef: za 28 aug 2021, 19:04 Ja ik ben heel blij met m’n bonen machine maar dat is puur het gemak.
M’n potje maakte toch ook wel hele lekkere koffie!
Ik heb geen zin in een bonen machine.... Ik wil iets heel kleins..... Nou ja, wat is kleiner als een Bialetti? Ik denk dat ik maar bij mijn Bialetti blijf :biggrin2: . Ga wel weer andere bonen proberen!
#3431789
Anne in Zweden schreef: za 28 aug 2021, 18:15 Mijn Rommelsbacher ligt bij een supermarkt gereed om af te halen, maar door een fout van het transportbedrijf (mogelijk een adresseringsetiket voor iemand anders dat per abuis aan dat van mij is blijven kleven) kan ik het niet in handen krijgen, omdat mijn naam niet op het pakket staat. >:( Er wordt aan gewerkt, dus ik wacht nog 'geduldig' af.

Heb ondertussen wel her en der Yellow Bourbon-koffiebonen besteld. ::) Ik zou het op prijs stellen, Lizzy, als je me niet steeds ideetjes aan de hand deed. >:(
Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?
#3431822
Lizzy schreef: zo 29 aug 2021, 09:07 Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?
Als ik de koffie niet lekker vind, stuur ik de aangebroken verpakking wel naar jou. :biggrin2:

De dame van het transportbedrijf heeft beloofd morgen contact op te nemen met de supermarkt waar het pakket ligt, om te vragen welk adres er op het pakje staat. Dat wil de supermarkt mij namelijk niet zeggen, omdat mijn naam er niet op staat. ::) En zolang ik niet weet of het adres klopt, weet ik ook niet of het wel echt mijn pakje is of dat mij een verkeerde afhaalcode is doorgegeven. Lekkere vicieuze cirkel. >:(

Verder maak ik me niet zo'n zorgen, omdat het een Amazon-bestelling is. Als ik het pakket niet kan afhalen, wordt het als 'kwijtgeraakt onderweg' genoteerd en krijg ik mijn geld terug. Dan bestel ik 'm gewoon nog een keer en hopelijk gaat het dan wel goed. Het enige wat dus vreselijk te lijden heeft is mijn geduld. ::) :biggrin2:
#3431861
Lizzy schreef: zo 29 aug 2021, 09:07 Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?
Dacht ik toch de hele tijd dat dit topic over koffie ging :biggrin2: :biggrin2:
#3431887
Elf schreef: di 31 aug 2021, 14:06 Ik heb voor het eerst cups bij de Koffiejongens besteld en ik vind ze niet tegenvallen. Onze bonenmaler is kapot en we hebben een Nespresso als reserve.
Niet tegenvallen...? Is dat hetzelfde als "echt lekker!" of "nah..., het kan er mee door". Want ik vind die cupjes allemaal wel dusdanig duur dat ik dan wel echt stik lekkere koffie wil hebben :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door