Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3431342
Ik heb voor gewoon een Dolce Gusto. Bij de bestelling van de cupjes doe ik altijd een retourzak erbij voor de lege cupjes, maar het blijft best wel belastend.

En als ik echt zin, tijd en gelegenheid heb, heb ik een Philips Grind & Brew. Heeft de keuze voor bonen of snelfiltermaling en kan vanaf 2 kopjes (uit mijn hoofd). Zet best wel lekkere koffie.
#3431349
Lizzy schreef: do 19 aug 2021, 07:50 Ik zit nog te denken. Het lijkt me een geweldig ding maar ik vind 'm ook erg groot. Ik heb nu een 1 persoons Bialetti. Deze zet gelijk 3 grote koppen.
Deze is 19 cm hoog en je kunt er 2 of 4 kopjes mee zetten:

https://www.amazon.nl/Rommelsbacher-EKO ... 878&sr=8-1

Hij is bij Amazon.nl wel vrij duur, dus misschien kun je hem ergens anders vinden. In Zweden is hij ca. 58 € ::)

Bij amazon.de is hij 53 €.
#3431396
Lizzy schreef: do 19 aug 2021, 07:50 Ik zit nog te denken. Het lijkt me een geweldig ding maar ik vind 'm ook erg groot. Ik heb nu een 1 persoons Bialetti. Deze zet gelijk 3 grote koppen.
Gaat dit over de Cloer? Die is niet zo groot hoor wij halen er 2 kopjes uit. Hebben van die niet al te grote warmhoud glazen. Er zit ook een inzet voor 1 kopje bij. We hebben ook een wannabe Biarletti die is denk ik net zo groot. Het principe is hetzelfde volgens mij. Water en koffie onderin en na een paar minuten pruttelen heerlijke koffie in het kannetje :)
De waterkoker is groter :P
Oooh en hij slaat automatisch af.
#3431458
Anne in Zweden schreef: do 19 aug 2021, 12:30 Deze is 19 cm hoog en je kunt er 2 of 4 kopjes mee zetten:

https://www.amazon.nl/Rommelsbacher-EKO ... 878&sr=8-1

Hij is bij Amazon.nl wel vrij duur, dus misschien kun je hem ergens anders vinden. In Zweden is hij ca. 58 € ::)

Bij amazon.de is hij 53 €.
Op een of andere onverklaarbare manier is deze nu onderweg naar Zweden. Geen idee hoe dat nou weer heeft kunnen gebeuren. ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door