Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3430472
Wat een ellende ! Arm ventje en juist tijdens de angstfase

Misschien kun je de rasvereniging en /of de Fokker even bellen ? Die weten misschien ook een goede GT ?
Door Tanna
#3430476
tt-tjes schreef: vr 30 jul 2021, 09:36 Ja idd. Hij zat toen net in zo'n puber angstfase. Daarvoor was hij heel open en toegankelijk. Ik vind het ook zo erg voor hem. Ik heb ook maanden via Sita vd Munnik homeopathie geprobeerd, maar niets leek te helpen en Sita heeft het toen opgegeven omdat ze het ook niet meer wist.
Ik heb ook gezocht naar Nicky Gootjes omdat ik dat hier las. Maar kan daar via google niet veel over vinden.
Nicky Gootjes........toen ik nog werkte heb ik diverse boeken van haar voorgelezen als luisterboeken.

https://www.facebook.com/nicky.gootjes

Ik zou denk ik iemand te logeren vragen en eens kijken of dat met voorzichtige stapjes verbetering brengt.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3430482
tt-tjes schreef: vr 30 jul 2021, 14:51 Dat is ook nog een idee
Ik zou het niet doen.
Bezoek levert blijkbaar heel veel stress op. Ik vind het waarschijnlijk dat lang blijvend bezoek dan nog meer stress oplevert. Dat hij uiteindelijk stopt met blaffen wil niet zeggen dat de stress weg is.
Had je deze pagina al gezien? https://monique-bladder.mykajabi.com/in ... aar-visite
Er staan links naar diverse filmpjes en artikelen over dit onderwerp en ook een online cursus.
Door smulpaap
#3430485
pluk schreef: vr 30 jul 2021, 15:07 Ik zou het niet doen.
Bezoek levert blijkbaar heel veel stress op. Ik vind het waarschijnlijk dat lang blijvend bezoek dan nog meer stress oplevert. Dat hij uiteindelijk stopt met blaffen wil niet zeggen dat de stress weg is.
Had je deze pagina al gezien? https://monique-bladder.mykajabi.com/in ... aar-visite
Er staan links naar diverse filmpjes en artikelen over dit onderwerp en ook een online cursus.
Ik zou het ook niet doen . Zijn eigen huisje moet veilig blijven (denk ik )
En als lang blijvend bezoek teveel stress oplevert bestaat de kans dat ie zich thuis ook niet meer veilig voelt , en helemaal geen rust meer vind
Door Chouka
#3430523
tt-tjes schreef: do 29 jul 2021, 06:15 Begrijp me niet verkeerd, ik wil hier best in investeren financieel, maar Monique is erg duur.
Ik heb hier een mail van Monique met een online aanbod. Ik denk dat dat iets voor jou is. Als je een emailadres stuurt via PB dan stuur ik hem door. Dan kan je het zelf eens lezen.
Door tt-tjes
#3430721
Ben nog zoekende. De tinley gedragstherapeut die ik gebeld heb, daar heb ik toch niet zo'n goed gevoel bij, en hier in de wijk is iemand die haar gehad heeft voor 2 buitenlandertjes, en ze was ook niet echt onder de indruk. Heb nu een andere aangeschreven, maar die zijn pas 15/8 terug van vakantie.
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3430942
Het is niet echt bij je in de buurt, en best zweverig, maar misschien kan Eduard iets voor jullie betekenen.
https://freedomofspirit.nl/

Ik ben daar met Doutze geweest, en ken verschillende mensen in de agility wereld die voor diverse problemen bij hem zijn geweest met hun hond. Met succes. Hij is wel heel vaag, en het consult vond ik heel bijzonder. Hij zit dan op afstand in een soort van mediatie met je hond te werken.. tenminste, zo noemt hij dat.

Hoewel heel vaag, en heel erg buiten mijn comfort zone vond ik het heel fijn dat ik er geweest was. Doutze haar problemen lagen meer medisch, maar dat wist ik toen nog niet. Hij heeft haar wel heerlijk laten ontspannen en ze drukte een aantal keer nadrukkelijk haar heupen in mijn handen. Dit consult heeft er voor gezorgd dat ik foto's heb laten maken van haar achterhand en uiteindelijk bij de fysio haar heb laten behandelen. Met Doutze gaat het nu veel beter.

Ik ben er wel van overtuigd dat hij bij trauma's echt kan helpen.
Door tt-tjes
#3431083
Lief van je, maar dan zou ik mijn stresskip mee daar naar toe moeten nemen. Dit maakt het voor hem nog veel erger.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door