Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3429881
Heeft GVS.
Wat een ellende voor mijn grote vent.
Draaiende ogen, koppie scheef en constant in beweging, wiebelende pootjes, valt als ik hem niet zo tegen houden, kwijlt als een malle..
Zaterdag ochtend vroeg werd ik wakker, ff aangekeken en naar de spoedkliniek gegaan, werd al snel duidelijk.
Met ettelijke medicatie naar huis en vooral geduld hebben.
Ik zit heel de dag met hem op de grond dan is Vinnie rustig, kussen onder zn koppie en dicht tegen me aan.
s'Nachts slaap ik bij hem op de bank
Wat in en in triest om dit te zien, dat hij dat nog mee moet maken en wat hoop ik dat ie erover heen komt en we nog samen tijd hebben..
Bijlagen
gvs1.jpg
gvs1.jpg (57.73 KiB) 1327 keer bekeken
barf.jpg
barf.jpg (72.04 KiB) 1327 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3429882
Och hemel, dat ziet er heftig uit! Wat vreselijk dat jullie dat ook nog moeten meemaken! In principe kunnen ze van GVS goed herstellen, maar het heeft wel tijd nodig. Ik hoop dat de medicatie aanslaat en dat hij zich snel weer wat beter voelt!
Door smulpaap
#3429887
Oh wat een ellende Ellen
Hopelijk komt ie er goed uit , het is zo naar o. Mee te,moeten maken . Ik weet er ook alles van

Sterkte
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3429893
Ach jee, sterkte met je oude mannetje! Hopelijk trekt het snel bij :-*
Door hannabelgje
#3429904
Jeetje wat erg zeg voor jullie Ik hoop dat hij vlug opknapt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3429905
Echt zo sneu dit :'( . Ik hoop zo dat hij snel weer opknapt. Dit is ook zo ellendig om te zien voor jou... Sterkte Ellen :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door