Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3429610
Vorig jaar heb ik twee schattige stoeltjes gekregen van Siberienne en Kim S is zo lief geweest ze op te halen en bij mij te brengen, wat ook nog eens heel gezellig was.
Het opknappen van ons huis lag al op zijn gat doordat mijn lief een herseninfarct kreeg maar corona heeft het nog ingewikkelder gemaakt en intussen staan de stoeltjes maar niks te doen in de garage. Het is beter dat iemand anders wel kan gaan genieten van ze.
Wie heeft er belangstelling voor? Ik woon in Drenthe, haast Groningen.
Bijlagen
20210427_135615.jpg
20210427_135615.jpg (6.94 MiB) 1628 keer bekeken
20210427_135400(1).jpg
20210427_135400(1).jpg (7.39 MiB) 1628 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Tanna op wo 03 nov 2021, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3429923
Anne in Zweden schreef: ma 19 jul 2021, 22:05 Ik vind ze enig en zou ze graag willen hebben, maar tenzij Kim een aanhanger achter de auto hangt, wordt het een probleempje ze hier te krijgen, vrees ik... :D
Drent transport wil ze vast wel brengen - voor een prijs 😬 (wij moeten nog wat laten komen uit NL maar daar schiet jij nog niet veel mee op)
Door Anne in Zweden
#3429966
Siberienne schreef: ma 19 jul 2021, 22:32 Drent transport wil ze vast wel brengen - voor een prijs 😬 (wij moeten nog wat laten komen uit NL maar daar schiet jij nog niet veel mee op)
Zou wel een giller zijn als ze dan weer bij jou zouden belanden. ;D Ik kom ze wel een keer halen hoor - maar dan moeten we wel aan onze kant van de grens afspreken, want wij komen Noorwegen geloof ik niet in met een camper vol honden en barf. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3429975
Ik kan ze echt niet meenemen deze keer helaas :-\
Hopelijk lukt het op een andere manier, naar Zweden (of zelfs Noorwegen :biggrin2:) zou toch wel weer een tof lijntje zijn :cool:
Door Tanna
#3429985
Anne in Zweden schreef: di 20 jul 2021, 17:34 Zou wel een giller zijn als ze dan weer bij jou zouden belanden. ;D Ik kom ze wel een keer halen hoor - maar dan moeten we wel aan onze kant van de grens afspreken, want wij komen Noorwegen geloof ik niet in met een camper vol honden en barf. :biggrin2:
Onze huisarts is op het moment met vakantie in Oslo, volgens mij werkt zijn dochter daar in het ziekenhuis. Had hij eigenlijk best de stoeltjes alvast mee die kant op kunnen nemen ;D .........
Door Anne in Zweden
#3429987
Kim_S schreef: di 20 jul 2021, 18:42 Ik kan ze echt niet meenemen deze keer helaas :-\
Hopelijk lukt het op een andere manier, naar Zweden (of zelfs Noorwegen :biggrin2:) zou toch wel weer een tof lijntje zijn :cool:
Aanhanger achter de camper? :P Dan plak ik er ook meteen even een barfbestellinkje aan vast. Twee vliegen, één klap, je weet wel. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door