Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3429988
Tanna schreef: di 20 jul 2021, 22:52 Onze huisarts is op het moment met vakantie in Oslo, volgens mij werkt zijn dochter daar in het ziekenhuis. Had hij eigenlijk best de stoeltjes alvast mee die kant op kunnen nemen ;D .........
Damn! Gemiste kans! ;D

Het kan best zijn dat wij zelf nog met de camper naar NL komen dit jaar, en de kans is ook groot dat meneer Anne vanaf september een tijdje in Duitsland werkt, dus hij zou ze dan eventueel kunnen ophalen een keer. Maar ik weet niet of ze zolang bij jullie kunnen staan?
Hoe dan ook, als niemand anders geïnteresseerd is, dan wil ik ze serieus wel overnemen, maar dat wordt dan dus wel wat spelen met de logistiek - en een kwestie van lange adem. :biggrin2:
Door Tanna
#3430051
Anne in Zweden schreef: di 20 jul 2021, 23:18 Damn! Gemiste kans! ;D

Het kan best zijn dat wij zelf nog met de camper naar NL komen dit jaar, en de kans is ook groot dat meneer Anne vanaf september een tijdje in Duitsland werkt, dus hij zou ze dan eventueel kunnen ophalen een keer. Maar ik weet niet of ze zolang bij jullie kunnen staan?
Hoe dan ook, als niemand anders geïnteresseerd is, dan wil ik ze serieus wel overnemen, maar dat wordt dan dus wel wat spelen met de logistiek - en een kwestie van lange adem. :biggrin2:
Dat moet te doen zijn, al was het alleen maar omdat het zo ontzettend leuk is! :biggrin2:
#3433939
Door logistieke problemen zijn de stoeltjes weer in de aanbieding en echt, ze zijn hartstikke leuk!

Ik heb ze net van de garage naar de woonkamer versjouwd en daar staan ze nu te wachten op een liefhebber. Een Bp-er, familie of vrienden van.......zegt het voort! :biggrin2: :biggrin2:
#3433945
Ik vind ze super leuk, heb ondertussen de ruimte in huis en ben zelfs op vakantie in Drenthe, haast Groningen..........

Maar... in een Citroen C1.. :( Dat gaat niet passen met een vers uit het nest Cato en al mn vakantie spullen :-\ De auto doet zijn naam eer aan en is niet groter dan een gemiddelde citroen. :biggrin2:

Tenzij iemand de komende tijd van Drenthe, haast Groningen naar het Utrechtse rijdt! :biggrin2:
#3433960
sam28 schreef: wo 03 nov 2021, 17:02 Ik vind ze super leuk, heb ondertussen de ruimte in huis en ben zelfs op vakantie in Drenthe, haast Groningen..........

Maar... in een Citroen C1.. :( Dat gaat niet passen met een vers uit het nest Cato en al mn vakantie spullen :-\ De auto doet zijn naam eer aan en is niet groter dan een gemiddelde citroen. :biggrin2:

Tenzij iemand de komende tijd van Drenthe, haast Groningen naar het Utrechtse rijdt! :biggrin2:
Hee leuk, op vakantie in de buurt! Waar hang je uit?
#3433973
Het is hier prachtig!!! :D

Jammer dat ik zo'n klein bakkie mee heb genomen en niet de volvo van een andere vriend

Ik duim gewoon dat er een BP lijntje is die van deze contreien naar het Utrechtse rijd. En ik ga ook ff kijken naar wat Siberienne zei. :)
#3433980
sam28 schreef: do 04 nov 2021, 09:07 Het is hier prachtig!!! :D

Jammer dat ik zo'n klein bakkie mee heb genomen en niet de volvo van een andere vriend

Ik duim gewoon dat er een BP lijntje is die van deze contreien naar het Utrechtse rijd. En ik ga ook ff kijken naar wat Siberienne zei. :)
Lijntje naar Utrecht zou wel ideaal zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door