Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3429749
Ja echt wel! Hij is helemaal leuk.
En zoals je kunt zien aan die oogjes toch soms ook wel wat te stellen met hem.
Bijv ben je naar hondencursus geweest wil ie echt niet de auto in, wil ie zich uit zijn tuig wurmen en weer naar alle honden rennen. Hij heeft echt zoiets van : we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog ...
Kan ik vervolgens een newfoundlander puber de auto in gaan tillen omdat meneer weigert! ::) >:( (nee hij is echt niet bang! )
Door zurca
#3429842
Wat gaat dat hard hé?!
Zo ga je naar huis met je kleine puppy, zo ineens zijn ze al jarig.

Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag, hij is echt erg leuk opgegroeid enne die oogjes...zoals hij kijkt... Ghighi.. Kan me voorstellen dat jullie daar wel eens wat mee te stellen hebben! :biggrin2:
Door Lizzy
#3429914
Kaio schreef: do 15 jul 2021, 17:20 Ja echt wel! Hij is helemaal leuk.
En zoals je kunt zien aan die oogjes toch soms ook wel wat te stellen met hem.
Bijv ben je naar hondencursus geweest wil ie echt niet de auto in, wil ie zich uit zijn tuig wurmen en weer naar alle honden rennen. Hij heeft echt zoiets van : we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog ...
Kan ik vervolgens een newfoundlander puber de auto in gaan tillen omdat meneer weigert! ::) >:( (nee hij is echt niet bang! )
;D ;D ;D ;D , wat een boef!!!!!!!!!!!! Je moet wel humor hebben hee, met zo'n pup erbij :biggrin2: . Maar zeg, hoe zwaar is ie nou? (is toch niet te tillen? Zeker niet als ze niet mee geven).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3429930
Ik weet eigenlijk niet hoeveel ie weegt, ja veel :biggrin2:
Nou met 8 maanden woog ie 50. Zal dus nu wel zeker ergens rond de 60 zitten.

Hoe ik hem de auto in zet? Ja gewoon heel lomp :biggrin2: Optillen aan tuig, zorgen dat ie niet achteruit loopt dan , want dan is ie los ::) en dan voorpoten in auto en doorduwen . Klaar ermee, puber! Echt die blik dan, nou moe zeg!
Ach dat doe je dan een paar keer en dan weten ze weer dat het niks oplevert en zijn ze weer braaf :angel2: soms doen ze echt dingen " because I can".
Maar hij krijgt ook echt wel de puber award van het jaar hoor. Dat heb je soms he ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door