Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3429484
Ondanks dat ons verdriet om Charlie erg groot is merkte we dat Bobbie een maatje miste, een steuntje miste. Hij is al echt enorm gegroeid en doet het super, maar je merkte het gewoon. Wij hadden afgesproken dat we niet gingen zoeken, dat konden we echt niet. Totdat er via dezelfde bemiddeling als van Bobbie een speciaal meisje voorbij kwam......

Bobbie is van de week 3 geworden en heeft wel een heel speciaal cadeau gekregen;
Een witte poedeldame van 4, wij hebben haar omgedoopt naar Billie.

Ze is hierbij twee weken en wat doen ze het al goed samen! Het is soms nog aftasten natuurlijk, maar Billie vind echt goed haar rust (dat was bij vorige baasjes een probleem) en als ze te opdringerig is naar Bobbie laat hij dat merken of wij zijn er. Bobbie wordt zekerder en Billie wordt rustiger en leert grenzen. We kunnen fijn aan de slag met beiden.

Billie zat wel flink in de klit dus we moesten wel gelijk aan de gang met borstelen, ook heeft ze gisteren een fijn bad gehad, ze is eventjes wit, Billie houdt namelijk wel van een goede moddersloot. Bobbie overigens ook. Afbeelding

We zijn dolblij met ons tweetal.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
#3429488
Oh wowwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!

Jeetje, Charlie Angel, wat een mega nieuws, dit! Wat super super leuk! Ik ben echt blij voor Bobbie en voor jullie.

Wat een super leuke naam, Billie en wat een prachtige dame :smitten:

Heel veel geluk met haar :-* ! Mooi stel zo samen :-*
#3429491
Wat een geweldig kado. Soms moet het gewoon zo zijn.
En wat fijn dat het zo goed klikt en ze zoveel aan elkaar hebben.

Wit blijven lijkt me wel een uitdaging ja.. maar ach, zwart/bruin modderkleurtje is ook leuk. ;)
Fijn dat ze wel gewoon lekker hond mag zijn en vies mag worden.

Karen
#3429493
Oooow, nieuw levensgeluk voor Bobbie, voor jullie en vooral ook voor de mazzelpoedel die bij jullie mag komen wonen! Wat een ontzettend leuk nieuws, gefeliciteerd met jullie meiske! :-*

En ik ken het hoor, 'vooral niet zoeken'. Nah, ze komen toch wel op je weg als het zo moet zijn! :D
#3429494
Gefeliciteerd met deze prachtige dame! Wat heerlijk dat ze zo op jullie weg is gekomen en haar draai bij jullie vindt.

Charlie vergeet je nooit, die houdt voor altijd een prachtig plekje in je hart :-*
#3429496
Oh, wat fijn voor jullie en voor Bobbie! Een poedeldame. Een witte. Met een grote voorliefde voor modder. Ik verwacht wel regelmatig fotoverslagen hè... Zo van: "tot aan haar oren" of zoiets ;D

Maar even serieus: prachtig dat ze op jullie pad is gekomen. Het moest gewoon zo zijn.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3429516
Wauw Bobbie, wat heb jij een wonderschoon verjaardagscadeau gekregen :smitten:
Daar ga je vast jaren lang plezier mee beleven ;D


.....en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag, dat zouden bijna vergeten door dit leuke nieuws ;)
#3429523
Ik vind het prachtig dat jullie in al jullie verdriet om Charlie toch in staat zijn om te zien en te doen wat Bobbie nodig heeft wanneer zoiets dan op jullie pad komt.

Charlie zou trots op jullie zijn. Veel geluk met de knappe Billie. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door