Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3429890
Charlie Angel schreef: zo 11 jul 2021, 23:46 Bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes! :-*

Ja Anne, jij weet er alles van, ik moest ook echt lachen toen ik jouw bericht van de week las.

En nee, ik ga alleen maar foto's plaatsen als ze mooi wit is natuurlijk. :biggrin2: :biggrin2:

Er zit er echt wel werk in die twee ze hebben beiden hun eigen dingen, maar wat ze deze twee weken al lieten zien was genoeg. Ze sliepen zelfs een keer naast elkaar, maar ook het spelen is zo leuk. En dan denkt Bobbie toch hoho jij bent mij te groot of ze doet iets wat hij niet leuk vind, rent hij weg, maar gaat er daarna toch gelijk weer op af.

En ik heb Bobbie de afgelopen dagen zien rennen in het bos, wist niet dat hij met die korte pootjes zo enorm hard kon. Gewoon voor de leuk he, niet rennen voor zijn leven. :biggrin2: Charlie hield altijd in als hij samen met Bobbie rende, Billie niet.
Foto is niet zo heel scherp, maar ze gingen dan ook hard.
Oh kijk die twee eens genieten met elkaar :D leuk hoor
#3430207
Hier gaat het echt verbazingwekkend goed met de twee. Er wordt veel gespeeld, vaak ook met aanstalten van Bobbie. Ze geven elkaar steun en laten elkaar met rust wanneer dat nodig is. Hier hoeven wij ook bijna niet meer bij in te grijpen.

Van de week wasten en knipten wij Bobbie, die loeit altijd even met insoppen. Nou Billie loeide gewoon mee. Afbeelding

Vandaag Billie gewassen en geknipt. Ook dit heeft ze wonderbaarlijk goed gedaan. Alleen voetjes scheren vind ze echt nog niet leuk. Maar nu een korte frisse vacht en geen klitten meer.
Daarna natuurlijk nog even vol spelen met Bobbie.
Bobbie kon niet wachten. Afbeelding

Afbeelding
#3430231
Charlie Angel schreef: zo 25 jul 2021, 18:10 Hier gaat het echt verbazingwekkend goed met de twee. Er wordt veel gespeeld, vaak ook met aanstalten van Bobbie. Ze geven elkaar steun en laten elkaar met rust wanneer dat nodig is. Hier hoeven wij ook bijna niet meer bij in te grijpen.
Wat heerlijk om te lezen! Echt fijn dat ze elkaar zo leuk vinden!
Van de week wasten en knipten wij Bobbie, die loeit altijd even met insoppen. Nou Billie loeide gewoon mee. Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Vandaag Billie gewassen en geknipt. Ook dit heeft ze wonderbaarlijk goed gedaan. Alleen voetjes scheren vind ze echt nog niet leuk. Maar nu een korte frisse vacht en geen klitten meer.
Daarna natuurlijk nog even vol spelen met Bobbie.
Bobbie kon niet wachten. Afbeelding

Afbeelding
Ze ziet er prachtig uit! Hoe heb je het toch voor mekaar gekregen, voetjes scheren?
#3430234
Ja zeg, ze is net schoon!! :biggrin2: :biggrin2:

Lizzy, wat die voetjes betreft; eerder al geoefend met het scheerapparaat alleen maar bij haar voetjes houden en later ook echt even het voetje aanraken. Gisteren voor het eerst zo goed als mogelijk de hele voetjes gedaan.
Ze zat volledig bij baasje op schoot, dus dan is ze druk met baasje schoonlikken ::) zo kon ik keer voor keer een voetje doen. Tussen de voetjes door even een koekje en zeggen hoe braaf ze wel niet is. Ze vond het nog steeds niet leuk, maar liet het zo wel aardig toe. Dus blijven oefenen.

Waterblazer vond ze ook doodeng, maar nu blijft ze er voor staan, als baasje ook maar erbij blijft.
Ze krijgt natuurlijk ook steeds meer vertrouwen in ons. Maar ze zat natuurlijk zwaar onder de klitten door omstandigheden toen ze bij ons kwam dus vandaar nu echt de stap om haar korter te zetten.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3430236
Owwww....en hoe tuttig een grote poedel ook mag worden gevonden, ik was net bij de DA en daar stond ook zo'n grote (schone) witte kruldame :D

Ik vind het echt prachtig zo statig die voorbij kunnen stappen.... even een vriendelijke grijns naar Misty en een 'arrogante' snuffel om vervolgens braaf naast haar baas te gaan zitten van 'kijk mij mooi zijn' :biggrin2:

Ik vind ze echt geweldig hoewel ik absoluut geen poedelmens ben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door