Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3429332
Nou , ik dacht dus aan een grasaar
Maar het is palatoschisis ( gespleten gehemelte eenzijdig ,) het mag eigenlijk geen naam hebben , heel minuscuul
Er hoeft ook verder niets aan gedaan te worden
Nooit eerder klachten waargenomen
Maar hier bij het huisje is een kleine vijver , vol met kroos . En vermoedelijk is dat wel een trigger . Ze gaat geregeld koppie onder en heeft met het kroos dus we wel problemen. Met bv zwemmen enz merk ik nooit iets van bijgeluiden
Door smulpaap
#3429337
Lizzy schreef: do 08 jul 2021, 18:19 Jeetje! Dit verhaal krijgt ineens een onverwachtste wending! En nu? Is ze al wakker? Wanneer mag ze naar huis?
Tja , zeg dat . Ja hoor we mochten haar weer meenemen .ze ligt nog wel te slapen
Door smulpaap
#3429346
rosmin schreef: do 08 jul 2021, 19:45 Ojee, en nu?
Is er iets aan te doen?

Fijn dat ze weer mee mag met jullie.
Nee , advies is niets doen . Het is heel minuscuul, en een dergelijke ingreep is ook niet altijd succesvol . Mits er geen keuze is natuurlijk, dan zul je moeten
Maar wat ik al schreef ,er zijn tot nu toe geen klachten geweest . Ik vermoed dat het kroos in de vijver voor nu de boosdoener is . Dat moet ik voortaan vermijden . Ze heeft verder nooit klachten
Gebruikersavatar
Door Ina
#3429347
Nee zeg, wat een wending van het verhaal :(

Moet de dame nu behalve een zwemvest ook nog een snorkelsetje op als ze te water gaat ;)

Gelukkig is het minuscuul en hoeft er niks aan gedaan te worden, maar toch wel even dompertje op de vakantievreugde.
Door smulpaap
#3429352
Ina schreef: do 08 jul 2021, 20:39 Nee zeg, wat een wending van het verhaal :(

Moet de dame nu behalve een zwemvest ook nog een snorkelsetje op als ze te water gaat ;)

Gelukkig is het minuscuul en hoeft er niks aan gedaan te worden, maar toch wel even dompertje op de vakantievreugde.
Haha, dat dacht ik ook nog . Maar tijdens zwemmen heeft ze ook nooit problemen
Het zal onderweg opletten zijn , niet in een kroossloot
Door smulpaap
#3429356
Tanna schreef: do 08 jul 2021, 20:52 Zo dan, wie denkt daar nou aan? Gelukkig dat ze er gewoon mee kan leven, zonder kroos althans.
Nee , ja bij kortssnuiten
Maar het schijnt bij o.a Border Terrier en Jack dus ook voor te komen
Door Tanna
#3429358
smulpaap schreef: do 08 jul 2021, 20:57 Nee , ja bij kortssnuiten
Maar het schijnt bij o.a Border Terrier en Jack dus ook voor te komen
Nog nooit van gehoord bij een border en ik weet aardig wat van de borderwereld. Helemaal nieuw voor me.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3429360
Jee zeg, wat een onverwachte wending. Gelukkig is het maar minuscuul en heeft ze er normaal geen last van. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Hopelijk geen rare dingen meer nu en lekker verder genieten van de vakantie.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3429370
Oh wat zul je verbaasd geweest zijn, iets wat je nooit verwachtte denk ik.
Goed dat het minuscuul is en verder ( zonder kroos) geen impact lijkt te hebben
Door zurca
#3429391
Nou zeg... Is dat wat?! Krijgt zo'n vermoeden ineens een andere wending..
Maar gelukkig is het minimaal én je weet het nu dus kan je er rekening mee houden én het was geen grasaar. (en dat is toch ook wel prettig) Hopelijk hebben jullie verder nog een fijne vakantie :-*
Door smulpaap
#3429409
Kaio schreef: vr 09 jul 2021, 09:49 Oh wat zul je verbaasd geweest zijn, iets wat je nooit verwachtte denk ik.
Goed dat het minuscuul is en verder ( zonder kroos) geen impact lijkt te hebben
Ja idd, per toeval ontdekt . Maar ja nooit eerder klachten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door