Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3428841
Stel dat iemand binnenkort een hond krijgt, een teefje van een maand of vier dat door de rescue Leeta (spreek uit: Lita) is gedoopt, en dat die iemand die naam niet denderend vindt en nu iets anders zoekt, het liefst iets wat nog steeds een beetje als ita klinkt. En stel dat Lolita en Diva al zijn afgekeurd, en dat Evita nog op de lijst van mogelijk acceptabele namen staat. Heeft iemand hier een idee voor een leuke naam? De hond is een witte husky met blauwe ogen.

Asking for a friend. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op ma 07 feb 2022, 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3428847
Het hoeft trouwens niet per se op '-ita' te eindigen, mag ook een andere i-a zijn. Zelf vond ik Diva heel leuk, maar de stomvervelende echtgenoot van de friend wilde die naam niet. :biggrin2:
Door Tanna
#3428849
Ik heb een heel bijzondere herder gekend die Vita heette, naar Vita Sackville-West. En de dochter van vrienden heeft als tweede naam Zita.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3428850
Ria, Pia, Sia? :D

Laetitia
Nikita

Vita betekent 'leven', maar dan vind ik zelf Zita leuker.
Is Diva afgekeurd wegens klank, of betekenis? Dima (of Dyma) bestaat nl ook, maar is denk ik wel een jongensnaam maar meisjes stoere jongensnamen geven is 'in'.. :biggrin2:
Door Cathelijn
#3428858
Het lijkt mij dat de naam er niet zo veel toe doet bij dat nieuwe hondje van je vriend :cool: , die ondeugende oogjes zeggen mij dat ze er toch niet naar luistert :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3428859
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 13:55 Niet altijd. :biggrin2:
Niks met een 'ita' 'a' of 'i' of wat dan ook.....gewoon omdopen tot 'baggerboer' ..... zeg dat maar tegen die iemand die binnenkort een hondje krijgt en zich jou vriend noemt :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door