Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3429113
Anne in Zweden schreef: vr 02 jul 2021, 23:31 Yep! Eind juli, begin augustus, een huskyteefje van (rond die tijd) zo'n 4,5 maand. Wit met blauwe oogjes. Ogen die nog veel hondenbezittersplezier beloven... :biggrin2:
Oh wat ontzettend leuk !
Sterkte met aftellen :biggrin2:
Door src_esther
#3429126
Anne in Zweden schreef: za 03 jul 2021, 13:38 Dames en heren, we hebben een winnaar! Ik vroeg meneer Anne wat hij van deze vond en het was meteen hoera! (Helpt natuurlijk dat zijn hart stiekem in Spanje ligt en daar ook altijd zal blijven.) De q vinden we leuk als Inuit-referentie (Inuit > sneeuw, koud).

Chiqa wordt het dus! Waar kan ik de koelkast laten bezorgen? ;D

O, en Cheeta had voor meneer te veel associaties met 'die televisie-aap', waarmee hij bij nader inzien de aap van Tarzan bedoelde (stond geheel toevallig vandaag in Trouw een artikel over). :biggrin2:
Oh wat leuk!
Nou zou ik best de soort van oude koelkast in ons kleine huisje vervangen willen hebben, maar in ons grote huis is net een nieuwe keuken met prachtig grote - ik zou er geloof ik in kunnen staan, want om het ding aan te zetten moest ik op mijn tenen staan :o - inbouwkoelkast geïnstalleerd. Dat kleine huisje wordt uiteindelijk voor gasten en dan is dat oudere ding prima. Hebben jullie ff geluk. :D

Succes met het wachten op Chiqa. En ze ziet eruit als een enorme uitdaging!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3429127
Aaah, wat een dotje : smitten:
Ik ben benieuwd naar de foto's van Chiqa

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3429130
src_esther schreef: za 03 jul 2021, 21:24 Oh wat leuk!
Nou zou ik best de soort van oude koelkast in ons kleine huisje vervangen willen hebben, maar in ons grote huis is net een nieuwe keuken met prachtig grote - ik zou er geloof ik in kunnen staan, want om het ding aan te zetten moest ik op mijn tenen staan :o - inbouwkoelkast geïnstalleerd. Dat kleine huisje wordt uiteindelijk voor gasten en dan is dat oudere ding prima. Hebben jullie ff geluk. :D

Succes met het wachten op Chiqa. En ze ziet eruit als een enorme uitdaging!
Hè toch, wat jammer dat jullie net een nieuwe hebben. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3429157
Ben een beeeeeeetje laat, maar wat leuk dat er een jongedame bij komt! Wat een plaatje om te zien! En de naam vind ik ook heel leuk!

En nu maar wachten, sterkte daarmee!
Door veronique
#3429398
Ik heb een Vita gehad. Ze is 16,5 jaar geworden ❤️
Ik vind Vita nog steeds een héél mooie naam ❤️
Ik ben wel benieuwd welke naam het geworden is.
#3430184
Het draakje is gearriveerd! Uiteindelijk is ze met plan C rechtstreeks van Cyprus naar Stockholm gevlogen, waar meneer Anne met de camper stond te wachten. Toen nog in het holst van de nacht (ze landde pas om halftwee) zevenenhalf uur rijden naar het noorden (inclusief twee pitstops), en toen was ze er. De kennismaking met de anderen verliep probleemloos, na twee minuten had ze alle schroom afgeworpen en sindsdien is het een en al zoomies afgewisseld met een grote plons in het hondenzwembadje. Ze ligt nu eindelijk te slapen; meneer Anne moest eerst een wandeling met haar maken naar de buren voordat ze genoeg energie was kwijtgeraakt om te gaan liggen en te blijven liggen. Meneer en ik lopen nu op eieren door het huis, om haar vooral niet te wekken. ;D

Ik zal straks even wat fotootjes plaatsen. :D
Door Anne in Zweden
#3430185
veronique schreef: vr 09 jul 2021, 18:56 Ik heb een Vita gehad. Ze is 16,5 jaar geworden ❤️
Ik vind Vita nog steeds een héél mooie naam ❤️
Ik ben wel benieuwd welke naam het geworden is.
Het is Chiqa geworden, als in 'chica' op zijn Spaans, maar met een q voor het Groenlandse het-is-koud-gevoel. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door