Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3431422
Nou, dat is weer achter de rug. Ze is wel onder (gas)narcose geweest, maar de operatie ging vlot en toen ik haar kwam halen, zat ze al luidkeels haar beklag te doen over het feit dat ze vijf minuten geen aandacht kreeg. ::) De boel is schoongemaakt en gehecht, en de uitdaging is nu om haar drie weken lang niets, maar dan ook niets te laten kauwen. Dat wordt nog een feestje. :-X Maaltijden zijn het probleem niet, maar de momenten waarop je wilt dat pupsel zichzelf eventjes vermaakt met een kong of een stuk kophuid wel... Momenteel heeft ze een kap op dus is het nog wel te sturen dat ze nergens op bijt, maar over een paar dagen mag de kap af en dan wordt dat een fulltime baan. :-X Ik overweeg een muilkorfje te kopen, zit dan echter met het probleem dat aanleren daarvan ook bij voorkeur met trainingssnoepjes gaat en die mag ze dus niet hebben... Heeft iemand tips op dit gebied?

Verder gaat het gewoon goed met madam. Ze is nog net zo pups als voorheen, wil spelen, rennen, katten jagen, Mello in z'n poot bijten (die vindt die kap de uitvinding van de eeuw :biggrin2: ), kortom: de nachten zijn kort maar je krijgt er heel veel voor terug. Schijnt het. Ooit. ::)
#3431452
o joh wat vervelend zeg.
Ik lees inderdaad wel vaker dat een op het oog klein wondje van een hondenbeet onderhuids heel veel meer kan zijn. Dus dat het bijna altijd verstandig is het te laten bekijken.
En wat een moeilijke leeftijd om haar niet te laten kauwen (tandjes wisselen)
Zou inderdaad van die beloningstubes gebruiken, en die likmatjes als bezigheid is ook wel een goed idee.

Beterschap voor de jonge dame!
#3431453
hannabelgje schreef: vr 20 aug 2021, 14:55 Je kunt haar ipv te laten knagen ook laten likken. Daar heb je ook soort van matjes voor. Dat kan met leverworst, smeerkaas, kvv enz. Sterkte met het herstel van de dame.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Matjes? Klinkt goed. Ik ga meteen op zoek, dank je!
#3431457
dinky89 schreef: vr 20 aug 2021, 15:18 Mogelijke zoekterm hiervoor is 'lickimat' ;)
De dame is weer helemaal lekker zichzelf na het dierenartsbezoek?
Gevonden en besteld! :D :biggrin2:

Ja, zoals zo vaak het geval is heeft vrouwtje er meer last van dan de patiënte zelf. ::)
IMG-20210820-WA0010.jpg
IMG-20210820-WA0010.jpg (302.56 KiB) 1074 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door