Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3429046
Anne in Zweden schreef: vr 02 jul 2021, 15:02 Stippen niet, vlekken wel. :biggrin2: Kan zelfs handig zijn, vlekken aanbrengen, anders vinden we haar niet eens terug in de sneeuw! ;D
Bijlagen
InkedVita_LI.jpg
InkedVita_LI.jpg (238.3 KiB) 847 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3429063
Anne in Zweden schreef: Stippen niet, vlekken wel. :biggrin2: Kan zelfs handig zijn, vlekken aanbrengen, anders vinden we haar niet eens terug in de sneeuw! ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Anne in Zweden
#3429070
smulpaap schreef: vr 02 jul 2021, 23:01 Mijn bereik is hier niet geweldig
Maar krijgen jullie er een hond bij ?
Yep! Eind juli, begin augustus, een huskyteefje van (rond die tijd) zo'n 4,5 maand. Wit met blauwe oogjes. Ogen die nog veel hondenbezittersplezier beloven... :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3429090
src_esther schreef: za 03 jul 2021, 00:15Chiqa?
Dames en heren, we hebben een winnaar! Ik vroeg meneer Anne wat hij van deze vond en het was meteen hoera! (Helpt natuurlijk dat zijn hart stiekem in Spanje ligt en daar ook altijd zal blijven.) De q vinden we leuk als Inuit-referentie (Inuit > sneeuw, koud).

Chiqa wordt het dus! Waar kan ik de koelkast laten bezorgen? ;D

O, en Cheeta had voor meneer te veel associaties met 'die televisie-aap', waarmee hij bij nader inzien de aap van Tarzan bedoelde (stond geheel toevallig vandaag in Trouw een artikel over). :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3429094
Halloooooo Chiqa! :D
Chickie kan dan nog steeds als afkorting. En Chiqa Chiquita als ze niet luistert. Kaatje voor tussendoor.
Ik zie mogelijkheden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door