Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3428372
We gaan binnenkort weer naar Drenthe

Nu zag ik dat de dichtstbijzijnde dierenartspraktijken in Gieten en Rolde zitten

Ik hoop dat ik geen da nodig heb, maar je weet maar nooit

Iemand ervaring , en welke is de beste ?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3428421
Ik hoop dat je het niet nodig hebt, en alvast een fijne vakantie gewenst! :)

Rolde heb ik zelf geen ervaring mee.

V.w.b. dierenarts Natasja in Gieten: houd er rekening mee dat je niet met je hond mee de behandelkamer in mag. Consult is in de wachtkamer, en Natasja neemt de hond mee naar achter voor onderzoek.
Voor mij een reden om daar niet meer heen te gaan.
Vóór covid ben ik daar wel geweest, o.a. voor titeren. Verder is de praktijk wel oké.
Door smulpaap
#3428487
Tanna schreef: wo 23 jun 2021, 23:29 Natasja is een lieverd en het is een prettige kleine praktijk.
Met zoveel Barfplaatsers in de buurt kunnen we haast een bijeenkomst organiseren! :biggrin2:
Nou idd :) het lijkt me echt eens leuk
Maar Thara mag nog steeds niet met andere honden spelen ivm haar blessure
Ik heb het tijdens het laatste consult nog gevraagd ivm de vakantie . Ze mag wandelen , zo nu en dan even rennen als ze,alleen is . Maar absoluut geen rare wendingen maken
Door smulpaap
#3428488
-Annemarie- schreef: do 24 jun 2021, 10:42 Ik hoop dat je het niet nodig hebt, en alvast een fijne vakantie gewenst! :)

Rolde heb ik zelf geen ervaring mee.

V.w.b. dierenarts Natasja in Gieten: houd er rekening mee dat je niet met je hond mee de behandelkamer in mag. Consult is in de wachtkamer, en Natasja neemt de hond mee naar achter voor onderzoek.
Voor mij een reden om daar niet meer heen te gaan.
Vóór covid ben ik daar wel geweest, o.a. voor titeren. Verder is de praktijk wel oké.
Dank Annemarie ;)
Door Tanna
#3428501
-Annemarie- schreef: do 24 jun 2021, 10:42 Ik hoop dat je het niet nodig hebt, en alvast een fijne vakantie gewenst! :)

Rolde heb ik zelf geen ervaring mee.

V.w.b. dierenarts Natasja in Gieten: houd er rekening mee dat je niet met je hond mee de behandelkamer in mag. Consult is in de wachtkamer, en Natasja neemt de hond mee naar achter voor onderzoek.
Voor mij een reden om daar niet meer heen te gaan.
Vóór covid ben ik daar wel geweest, o.a. voor titeren. Verder is de praktijk wel oké.
Dat wist ik niet, ik ben er al heel lang niet geweest. Voor titeren ben ik vorig jaar bij Froukje Seip geweest en voor een oorprobleem bij de dierenarts in Onstwedde, dat is voor ons dichterbij.
Door Tanna
#3428502
smulpaap schreef: vr 25 jun 2021, 19:32 Nou idd :) het lijkt me echt eens leuk
Maar Thara mag nog steeds niet met andere honden spelen ivm haar blessure
Ik heb het tijdens het laatste consult nog gevraagd ivm de vakantie . Ze mag wandelen , zo nu en dan even rennen als ze,alleen is . Maar absoluut geen rare wendingen maken
Wie weet een andere keer!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door