Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3428227
Ik moet van de osteopaat een zwemvest aan dit seizoen
Dus ik heb mn personeel weer een poot uitgedraaid
Ze heeft een Hurtta Life Savior voor me gekocht

Hmm mot dat :biggrin2:
Daarna liep ze de tuin in , met zwemvest aan :biggrin2: En heeft er een tijd mee rond gelopen . Geaccepteerd dus
Deze,week mag ze nog niet zwemmen , is net weer behandeld
Bijlagen
IMG-20210619-WA0000.jpg
IMG-20210619-WA0000.jpg (120.51 KiB) 1081 keer bekeken
IMG-20210619-WA0001.jpg
IMG-20210619-WA0001.jpg (143.81 KiB) 1081 keer bekeken
Door smulpaap
#3428331
Kromfohrlanders schreef: di 22 jun 2021, 11:07 Die is wel mooi. Fijn dat het geaccepteerd wordt.
Wat is de reden dat dit is aanbevolen?

Karen
Ze is nog herstellende van een blessure
En zonder ondersteuning word dat gebied weer overbelast . Het is het overgangsgebied hals schouder
Dus,vandaar dit vest , kan ze toch lekker zwemmen
Door smulpaap
#3428332
Lizzy schreef: di 22 jun 2021, 11:19 Wat een mooi zwemvest! Ik ben ook wel benieuwd waar je 'm voor nodig hebt! Ga je varen?
Nee hoor , we gaan niet varen
Ze mag dit seizoen niet zonder ondersteuning zwemmen van de osteopaat
Door Lizzy
#3428333
smulpaap schreef: di 22 jun 2021, 12:09 Nee hoor , we gaan niet varen
Ze mag dit seizoen niet zonder ondersteuning zwemmen van de osteopaat
Ohww OK! Nou dan is dit een prachtige oplossing!
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3428335
Fijn dat ze zo wel goed kan zwemmen.
Lijkt me juist goed voor haar om lekker te zwemmen en de bespiering weer op te bouwen.

Hopelijk herstelt ze goed van haar blessure.

Karen
Door smulpaap
#3428338
Ja ,een prima,uitlaatklep
Het is steeds,moeilijker om madam enigszins rustig te houden

Ze voelt zich natuurlijk prima , maar is nog niet volledig hersteld
Door MillyMol
#3428353
Prachtig zwemvest heeft de kleine tuttebella daar!
Hier laat ik Tobias ook altijd met een zwemvest zwemmen. Niet omdat hij ergens ontlast moet worden, maar omdat hij anders als een dobber in het water staat en gewoon niet vooruit komt. Het is meer watertrappelen. :biggrin2:

Met een zwemvest om ligt hij meer horizontaal in het water en komt hij vooruit.

Hopelijk kan je kleine dame binnenkort lekker ronddobberen in haar kekke zwemvest!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3428355
Ja zo'n zwemvest werkt wel om de voorhand te ontlasten..
Die dingen zijn van goede merken best duur, maar dan gaan ze echt wel lang mee. Onze ruffwear die Fozzy nu draagt dateert van dat Kaio 1 jaar was......Kun je nagaan
Ook van deze gaan jullie vast veel plezier van hebben !
MillyMol schreef:Prachtig zwemvest heeft de kleine tuttebella daar!
Hier laat ik Tobias ook altijd met een zwemvest zwemmen. Niet omdat hij ergens ontlast moet worden, maar omdat hij anders als een dobber in het water staat en gewoon niet vooruit komt. Het is meer watertrappelen. :biggrin2:

Met een zwemvest om ligt hij meer horizontaal in het water en komt hij vooruit.

Hopelijk kan je kleine dame binnenkort lekker ronddobberen in haar kekke zwemvest!
Ow gebruikt hij zijn achterpoten niet? Daar gebruiken wij (of ook bij al wat vermoeide honden waarbij de achterkant zakt) de goede oude zwemkurkjes voor :biggrin2:
Door smulpaap
#3428358
MillyMol schreef: di 22 jun 2021, 19:09 Prachtig zwemvest heeft de kleine tuttebella daar!
Hier laat ik Tobias ook altijd met een zwemvest zwemmen. Niet omdat hij ergens ontlast moet worden, maar omdat hij anders als een dobber in het water staat en gewoon niet vooruit komt. Het is meer watertrappelen. :biggrin2:

Met een zwemvest om ligt hij meer horizontaal in het water en komt hij vooruit.

Hopelijk kan je kleine dame binnenkort lekker ronddobberen in haar kekke zwemvest!
Ach gut :biggrin2:
Ja , dan is een zwemvest een ideale oplossing
Door smulpaap
#3428359
Kaio schreef: di 22 jun 2021, 19:17 Ja zo'n zwemvest werkt wel om de voorhand te ontlasten..
Die dingen zijn van goede merken best duur, maar dan gaan ze echt wel lang mee. Onze ruffwear die Fozzy nu draagt dateert van dat Kaio 1 jaar was......Kun je nagaan
Ook van deze gaan jullie vast veel plezier van hebben !


Ow gebruikt hij zijn achterpoten niet? Daar gebruiken wij (of ook bij al wat vermoeide honden waarbij de achterkant zakt) de goede oude zwemkurkjes voor :biggrin2:
Ja en of ze prijzig zijn . Ik had voor Amber de ezy dog , heeft ze jaren mee gedaan , ik heb het vest na haar overlijden verkocht . In prima staat

Maar ja , kwaliteit kost geld
En in geval van blessure,moet je wel iets goeds,kopen

Ik zie het nu bv wel , thara heeft het winterjasje van Tessa,weer aan . Dat was ook goede,kwaliteit en gaat jaren mee
Door MillyMol
#3428371
Kaio schreef: di 22 jun 2021, 19:17 Ja zo'n zwemvest werkt wel om de voorhand te ontlasten..
Die dingen zijn van goede merken best duur, maar dan gaan ze echt wel lang mee. Onze ruffwear die Fozzy nu draagt dateert van dat Kaio 1 jaar was......Kun je nagaan
Ook van deze gaan jullie vast veel plezier van hebben !


Ow gebruikt hij zijn achterpoten niet? Daar gebruiken wij (of ook bij al wat vermoeide honden waarbij de achterkant zakt) de goede oude zwemkurkjes voor :biggrin2:
In ieder geval niet genoeg om zichzelf “op gang” te trekken. Hij weet zichzelf niet horizontaal te krijgen. Als hij vanaf het strand het water inrent en begint, dan gaat het wel, maar wanneer hij dan wil omkeren komt hij stil te staan en lukt het hem echt maar matig. Dus toen maar een zwemvest aangemeten. Gaat prima en hij weet dat het feest is wanneer het tevoorschijn komt. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door