Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3428138
Jongedame :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-*

Deze schoenen:

Afbeelding

De tijd dat ik op mooie schoentjes door een showring kon rennen ligt achter me zeg maar :biggrin2: . Maar ik vind het mooi kleuren bij Sjoerd. Ik heb ook in die kleur groen een leuke blouse.

Daarnet zijn Leo en ik lekker op een terras wezen lunchen. Heerlijk, ik heb zelfs een biertje genomen! Jeetje, was echt een traktatie, zo lekker op een terras hangen en wat lekkers te eten! Echt feestelijk!
Door Anne in Zweden
#3428144
Lizzy schreef: vr 18 jun 2021, 13:42 Jongedame :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-*

Deze schoenen:

Afbeelding

De tijd dat ik op mooie schoentjes door een showring kon rennen ligt achter me zeg maar :biggrin2: . Maar ik vind het mooi kleuren bij Sjoerd. Ik heb ook in die kleur groen een leuke blouse.

Daarnet zijn Leo en ik lekker op een terras wezen lunchen. Heerlijk, ik heb zelfs een biertje genomen! Jeetje, was echt een traktatie, zo lekker op een terras hangen en wat lekkers te eten! Echt feestelijk!
Ik was even bang dat het zou clashen met z'n oranje tuigje, maar die kleur groen kan goed. :biggrin2:

Allerhartelijkst gefeliciteerd met je verjaardag en de goede drol! Dat er nog maar vele mogen volgen - van allebei. ;D
Door Lizzy
#3428145
Anne in Zweden schreef: vr 18 jun 2021, 14:19 Ik was even bang dat het zou clashen met z'n oranje tuigje, maar die kleur groen kan goed. :biggrin2:

Allerhartelijkst gefeliciteerd met je verjaardag en de goede drol! Dat er nog maar vele mogen volgen - van allebei. ;D
Hahahaha, maar hij gaat gelukkig ook niet met zijn oranje tuigje de ring in :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3428147
Lizzy schreef: vr 18 jun 2021, 09:33 Ahhhh, wat lief, dank je wel!! Sjoerd heeft vanmorgen een goede poep gelegd, jullie mogen allemaal meeduimen dat dit zo blijft vandaag (en de rest van z'n leven :biggrin2: )!

En verder heb ik van Leo barefootshoes gekregen die ik aan kan doen als ik Sjoerd moet showen. Dus in de juiste kleur. Groen. Ik vind dat wel leuk staan bij dat bruin van Sjoerd :biggrin2:

Jaa, we duimen mee! Leuke schoentjes en fijn dat Sjoerd ook het juiste cadeautje bracht :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3428158
Van harte Gefeliciteerd Lizzy!! Dat er nog maar meer mooie drollen mogen volgen en je vaker op een terras kunt hangen met lunch en bier!!! :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door