Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3427917
Van de ouwe :D


geloof dat het weer zijn botjes wel goed doet

Normaal gaat hij zelf niet op spelen in, dus Zino heeft ff zoiets van :???:
Dit is normaler ;) :

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427922
Haha ik verwacht springen of spelen ;D
Maar hij is wel lekker in de benen, fijn dat hij actiever is nu met het mooie weer ipv dat hij blijft liggen!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3427937
dinky89 schreef:Haha ik verwacht springen of spelen ;D
Maar hij is wel lekker in de benen, fijn dat hij actiever is nu met het mooie weer ipv dat hij blijft liggen!
ja ho, ouwe is bijna 10 met zware ED, maar happy kan ie wel nog zijn ! En hij wou wel spelen maar nu dacht Zino van neu.
Dat bruine geval is wel gekruist met een kangeroe geloof ik.....(dat staat hier niet op film)
Door Lizzy
#3427985
Geweldig :smitten:

Maar echt serieus he, staat hij daar toch een bak lol te hebben! En dat met deze hitte!

Wat een heerlijke tuin heb je trouwens voor de beren :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3428016
ja opa beer is een beetje kaal (voor een newf) op dit moment. Moet nog eens binnenkort een bloedonderzoekje laten doen met hem, is wel heel extreem, blijft ruien. Voordeel is wel dat ie beter tegen de warmte kan. Maar zo verder zoals te zien is is ie nog happy. (dus verwacht ook niks te vinden in een bloedonderzoek)

Ja zo'n tuintje is best fijn voor ze , ook nu met warm weer, kunnen ze 's avonds lekker spelen, hoeven we niet op pad.

En de ouwe is best aandoenlijk, met de dag meer, het is gewoon echt erg. Hij krijgt nu ook zo ongeveer altijd voor elkaar wat ie wil ;D Ik heb graag een kauwstaafje en dan gaat ie bij de deur staan, met zo'n hoopvolle blik naar mij, en dan.... Tja zwak he :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door