Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg1958
#3427364
Inmiddels is Nooshi alweer ruim twee weken bij ons. Het is zo'n lekker ding, zo lief en gezellig. Ze doet het super goed.
Omdat door diverse operaties en nu in het revalidatie centrum mijn man al drie maanden niet thuis is, brengt Nooshi zoveel liefde en afleiding in huis. Ik geniet enorm van haar en zou haar al niet meer kunnen missen.
IMG_20210523_225712.jpg
IMG_20210523_225712.jpg (3.62 MiB) 659 keer bekeken
IMG_20210604_223506.jpg
IMG_20210604_223506.jpg (4.89 MiB) 659 keer bekeken
Door Lizzy
#3427371
Wat een schatje :smitten:

Wat een narigheid trouwens, dat je man door al deze ellende niet thuis is :-\ . Heel veel sterkte daarmee :-*

En fijn dat je zo kunt genieten van Nooshi, in deze moeilijke tijden!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3427378
Wat een mooi poesje :smitten: . Op het eerste gezicht denk je dat ze zwart is, maar volgens mij is het een heel donker tijgertje toch? Fijn dat je zo van haar kunt genieten.
Beterschap voor je man! :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3427389
Ze is echt prachtig!

Bij katten zie je vaak, zeker in de zomer, de 'onderliggende' kleur door het zwart heen komen bij bepaalde lichtinval. Maar dat is nog steeds gewoon zwart (vererft dominant) en in de winter zie je er vaak niets meer van.
;)
Het is alsof het zwart er overheen ligt maar soms krijg je nog een hint van welke genen ze van de andere ouder heeft gekregen.
En in dit geval kan het zelfs gewoon de structuur van de vacht zijn die de strepen veroorzaakt. Gezichtsbedrog op de foto. Op die plaatsen gaat de vacht in die houding nl wat op strepen liggen.
Door Anne in Zweden
#3427391
Wat een heerlijk snuitje! En wat fijn dat je Nooshi hebt nu je man niet thuis kan zijn. Wat zijn dieren toch goud waard, hè?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427403
Fijn dat nooshi je zo gezelschap houdt :-)
Lijkt mij erg pittig om je partner al zo'n tijd niet thuis te hebben ivm gezondheid (en voor hem om niet thuis te zijn). Veel beterschap voor hem!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door