Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3427206
:'( :'( Een prachtig eerbetoon aan je lieve meisje :-*

Het is verschrikkelijk moeilijk om ze te moeten missen... :'(
Maar jullie hebben er samen alles uitgehaald wat erin zat, ze heeft het heerlijk gehad bij jullie :-*

:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3427276
:-* ik zit met tranen in mijn ogen.
Wat een prachtig verhaal en filmpje.
Wat moet ze het fijn gehad hebben bij jou!

Ik vind het ook zo "prachtig" dat ze rustig heen is gegaan, met haar kop in jouw hand. Zo vol liefde samen tot het laatst. :-*

Veel sterkte. :bigarmhug:
Ik begrijp goed dat je haar, nog steeds, mist.
Door zurca
#3427344
Van hoe ze je leven binnen stapte tot en met hoe ze (fysiek) je leven weer uit stapte, genoten van elkaar, plezier gehad.. hoe mooi is het om dat zo mee te mogen maken. Maar als die tijd samen zo intens geweest is dan is het gemis des te intenser...
Sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3427444
Bedankt voor al jullie lieve reacties :-*
Border Bandit schreef: do 03 jun 2021, 11:54 :-* ik zit met tranen in mijn ogen.
Wat een prachtig verhaal en filmpje.
Wat moet ze het fijn gehad hebben bij jou!

Ik vind het ook zo "prachtig" dat ze rustig heen is gegaan, met haar kop in jouw hand. Zo vol liefde samen tot het laatst. :-*

Veel sterkte. :bigarmhug:
Ik begrijp goed dat je haar, nog steeds, mist.
Ik vond dat heel heftig, ik zag het gewoon niet aankomen op dat moment. Alles in mij schreeuwde "nee" en als ik er aan denk, zit ik weer snikkend op de bank. Maar het was wel heel mooi, samen, vertrouwen en alle liefde. Poppetje :'( :-*
Door Eef+Stippels
#3427494
Inge en Bono schreef: zo 06 jun 2021, 14:38 Bedankt voor al jullie lieve reacties :-*


Ik vond dat heel heftig, ik zag het gewoon niet aankomen op dat moment. Alles in mij schreeuwde "nee" en als ik er aan denk, zit ik weer snikkend op de bank. Maar het was wel heel mooi, samen, vertrouwen en alle liefde. Poppetje :'( :-*
Ik kan me dat zo goed voorstellen :'( :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door