Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3426927
Siberienne schreef: vr 28 mei 2021, 15:23 Fijn dat het beter gaat met eten, en zo te lezen ook een beetje met jou? Goed dat jullie een manier hebben gevonden om de cirkel te doorbreken. Complimenten daarvoor. hoop dat de balans weer een beetje terug komt in je leven en dat Vinnie nog een hele poos bij je mag zijn.
Gaat wel, t is gewoon moeilijk met alles zeg maar...
Zo n 3 span waren we, waren ook net weer verhuisd, alles nieuw hadden we met zn 3tjes wel veel steun aan elkaar..
Maar het komt wel weer, beetje bij beetje vinden Vinnie en ik onze weg wel weer
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3426946
me and my boys schreef: za 29 mei 2021, 09:50 Gaat wel, t is gewoon moeilijk met alles zeg maar...
Zo n 3 span waren we, waren ook net weer verhuisd, alles nieuw hadden we met zn 3tjes wel veel steun aan elkaar..
Maar het komt wel weer, beetje bij beetje vinden Vinnie en ik onze weg wel weer
Moeilijk he? Zeker omdat hij ook behoorlijk op leeftijd is. Die ouwetjes zijn je zo dierbaar.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3426969
Helaas sinds gisteren is Vinnie weer wat down, eten is bijna niks op een frolicjes na als we buiten zijn
Hij krult zich op en slaapt veel..
Denk toch ook echt dat de ouderdom er mee te maken heeft...
Ik ga hulp zoeken voor hem
Door Eef+Stippels
#3426971
Ach nee :-\
Ik hoop ontzettend dat je er gauw achter komt wat er aan de hand is en dat het makkelijk op te lossen is.

Moeilijk als ze niet goed te pas zijn :(
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door smulpaap
#3426988
me and my boys schreef: zo 30 mei 2021, 08:18 Helaas sinds gisteren is Vinnie weer wat down, eten is bijna niks op een frolicjes na als we buiten zijn
Hij krult zich op en slaapt veel..
Denk toch ook echt dat de ouderdom er mee te maken heeft...
Ik ga hulp zoeken voor hem
Oh waardeloos is dat toch
Ik weet nog met mijn laatste twee, werden beiden oud . Binnen 5 maanden was ik beiden kwijt
En ja even een check lijkt me een goeie
Knuffel voor jullie :-*
Door Siberienne
#3427022
me and my boys schreef: zo 30 mei 2021, 08:18 Helaas sinds gisteren is Vinnie weer wat down, eten is bijna niks op een frolicjes na als we buiten zijn
Hij krult zich op en slaapt veel..
Denk toch ook echt dat de ouderdom er mee te maken heeft...
Ik ga hulp zoeken voor hem
Balen! Sterkte ermee en hopelijk vinden jullie een oplossing
Door hannabelgje
#3427028
Pfff het is zo frustrerend als ze niet willen eten. Ik hoop dat er vlug verbetering in gaat zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3427034
Wat vervelend allemaal, je wilt niet in zo'n korte tijd twee honden moeten verliezen.

Heb je Geria van de Huisdierendokter al geprobeerd? Onze Laika is daar destijds flink van opgeknapt, was al een tijdje wat depri en werd weer helemaal vrolijk. Geria is speciaal voor oude honden.

Sterkte met je knuffel. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door