Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3426256
Jaaaaa we hebben weer een songfestival. En nu het 2e land..... Slovenië en ze zingt geloof ik Engels maar het klinkt Slovengels :biggrin2:
Door Siberienne
#3426257
Ik ben benieuwd hoe goed Tix het gaat doen (Noorwegen, verhaal achter het liedje ; Tix werd vroeger gepest vanwege zijn ‘Tics’ en dit liedje gaat over het meisje in zijn klas dat wel aardig voor hem was)

Maar Noorwegen geeft Zweden een grote kans! Met de jonge man (19) dus nu aan het zingen is!
Door Siberienne
#3426258
Wat een vreselijke stem heeft die zangeres uit Australië ::) doet me vaag denken aan een slechte kopie van de zangeres van de Cranberries, maar dit is gewoon vals.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426271
Ik heb het overzicht gezien. En van wat ik daar zag, vond ik Zweden ook het beste. Dat was echt leuk.
Eigenlijk, samen met Slovenia (wat ik niet bijzonder goed vond, maar wel typisch Songfestival) de enige die te doen waren.

Ik vind het nu wel jammer dat ik Noorwegen gemist heb. Best wel een leuk verhaal.
Door hannabelgje
#3426276
Ik boycot de belgische inzending uit principe. Dus ik kijk ook niet. Jammer dat ze door zijn.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3426277
hannabelgje schreef:Ik boycot de belgische inzending uit principe. Dus ik kijk ook niet. Jammer dat ze door zijn.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Oh wat is daar mee dan?
Door hannabelgje
#3426282
eelke schreef:Oh wat is daar mee dan?
Die hadden een nieuwe zangeres. Van The voice ofzoiets. De oude zangeres wilde terugkomen dus de nieuwe is via een zoom meeting bedankt en de oude heeft haar plaats weer ingenomen. De manier waarop vind ik echt zo not done. Ik vermoed dat de oude terug wilde komen vanwege het songfestival maar dat is een aanname.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3426285
Ah ja, wat dat betreft boycotte ik haar al vanwege 'Zoutelande' :biggrin2:

Dit had ik niet meegekregen, de wisseling wel, de manier waarop niet.
Door MillyMol
#3426289
Lizzy schreef: wo 19 mei 2021, 08:05 Wat vinden jullie van het Nederlandse liedje...?
Ki vind hét évig élik een bele gond liedje <— Dit krijg je als het toetsenbord nog op Hongaars staat. ;D ;D Ik verzin hier ter plekke gewoon een nieuwe taal! :biggrin2: :biggrin2: Nu in het NL:

Ik vind het eigenlijk een heel goed liedje, zowel muzikaal als tekstueel. En Jeangu heeft echt een heel goede stem hoor! Ik snap gewoon niet dat het zo laag staat bij de bookmakers.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3426300
MillyMol schreef: wo 19 mei 2021, 10:32 Ki vind hét évig élik een bele gond liedje <— Dit krijg je als het toetsenbord nog op Hongaars staat. ;D ;D Ik verzin hier ter plekke gewoon een nieuwe taal! :biggrin2: :biggrin2: Nu in het NL:

Ik vind het eigenlijk een heel goed liedje, zowel muzikaal als tekstueel. En Jeangu heeft echt een heel goede stem hoor! Ik snap gewoon niet dat het zo laag staat bij de bookmakers.


Ach, laten we het er maar op houden dat bookmakers ook niet de wijsheid in pacht hebben.....anders zouden ze namelijk geen bookmaker meer zijn ;)

Ik vind ook dat we een leuke inzending hebben, mooie stem, leuk en vrolijk gezicht....en heel iets anders als de rest van de inzendingen, mijn 12 punten zouden ze krijgen als ik ze mocht geven :biggrin2:

Wat ik ook erg opvallend vond gisteravond, toen de Nederlandse inzending officieel werd getoont, zag en hoorde je alle aanwezige artisten gezellig meezingen toen de greenroom weer in beeld kwam.

Wie weet.....maar of we nu nog een keer willen winnen weet ik niet hoor.....weet je wat dat kost om te organiseren :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door