Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3426239
Nee dit keer niet voor Zoë maar voor mezelf. Ik weet inmiddels weer waarom ik heel het date gebeuren 15 jaar geleden opgegeven heb. Ik ga met daten kapot van de stress. Weet iemand iets wat mij kan helpen met mijn stress? Behalve weer stoppen met daten.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426243
hannabelgje schreef: di 18 mei 2021, 18:50 Nee dit keer niet voor Zoë maar voor mezelf. Ik weet inmiddels weer waarom ik heel het date gebeuren 15 jaar geleden opgegeven heb. Ik ga met daten kapot van de stress. Weet iemand iets wat mij kan helpen met mijn stress? Behalve weer stoppen met daten.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dapper mens :bigarmhug:

Ik heb geen tips, die komen vast. Hang in there!
Door hannabelgje
#3426248
Kaela schreef: Dapper mens :bigarmhug:

Ik heb geen tips, die komen vast. Hang in there!
Ik vind mezelf juist een enorme zeikerd pfff. Daten hoort leuk te zijn zeggen ze dan. Ik heb het nooit leuk gevonden. Die stress, die onzekerheid pfff. Daar kan ik echt niet tegen. Ik slaap dan slecht, maagpijn en de zoveelste gewrichtsontsteking staat weer voor de deur. Bah.
Ik ga eens naar de solgar kijken. En ach misschien over een jaar ofzo lach ik erom Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426249
hannabelgje schreef: di 18 mei 2021, 19:47 Ik vind mezelf juist een enorme zeikerd pfff. Daten hoort leuk te zijn zeggen ze dan. Ik heb het nooit leuk gevonden. Die stress, die onzekerheid pfff. Daar kan ik echt niet tegen. Ik slaap dan slecht, maagpijn en de zoveelste gewrichtsontsteking staat weer voor de deur. Bah.
Ik ga eens naar de solgar kijken. En ach misschien over een jaar ofzo lach ik erom Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Daten leuk? Degene die dat bedacht heeft is zeker dezelfde als die voor Always de slogan “have a happy period” bedacht heeft.

Daten is spannend en logisch dat het van alles met je doet. Uiteindelijk probeer je bij een eerste kennismaking een idee te krijgen of er een “nog lang en gelukkig” in kan zitten. En weet je dat de ander ook naar jou kijkt met die blik.

Het komt goed, echt waar! Jij bent zo leuk!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426252
Tis ook nog een moeilijke periode om te daten.. Je kan nergens heen...
Toch niets ontspannend om de spanning wat weg te nemen zoals bowlen vb of wat dan ook dat je leuk vind..

Ik vind het ook stoer dat je het toch nog probeert.
Door hannabelgje
#3426253
Ja morgen heb ik een tweede date. Hij gaat voor me koken. Maar dat vind ik dus erg spannend pfff. Ik heb wel backup geregeld. Mijn vriendin en haar man wonen daar vlakbij. En haar man is heel groot en sterk lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3426260
hannabelgje schreef: di 18 mei 2021, 19:47 Ik vind mezelf juist een enorme zeikerd pfff. Daten hoort leuk te zijn zeggen ze dan. Ik heb het nooit leuk gevonden. Die stress, die onzekerheid pfff. Daar kan ik echt niet tegen. Ik slaap dan slecht, maagpijn en de zoveelste gewrichtsontsteking staat weer voor de deur. Bah.
Ik ga eens naar de solgar kijken. En ach misschien over een jaar ofzo lach ik erom Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Daten lijkt me vreselijk :-X
Kan me je spanning voorstellen.
Hopelijk vind je iets dat helpt. Ik heb helaas geen tips.
:bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door