Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3426205
Er logeert een jong meisje (<10) met haar familie bij ons. Zij lijkt te kunnen communiceren met dieren. Wij zijn benieuwd wat meneer Ko vindt. Eerste kennismaking is opvallend rustig verlopen.
Door src_esther
#3426324
Lizzy schreef: wo 19 mei 2021, 20:52 Ik ook. Ga je ons op de hoogte houden?
Jazeker. De volgende opmoeting laat nog even op zich wachten.
Door Basil
#3426349
Tijdje geleden dierentolk ingeschakeld voor Oliver.
Ik wilde weten hoe het met hem ging, wat al het gedoe tussen hem en Basil met hem gedaan had,en wat hij van een nieuw maatje zou vinden.

Het heeft echt duidelijkheid gegeven, ik vond het heel fijn.
Door src_esther
#3426428
Gisteren derde en vandaag vierde korte ontmoeting. Ko was rustig en nam snoepjes aan van het meisje. En dat is bijzonder want meneertje komt liever niet in de buurt van kinderen. Er ontstaat spanning op het moment dat haar jongere zusje (dreumes) dichterbij komt. Maar waar hij dan normaal naar voren gaat, ging hij nu naar achteren.
Ze blijven minimaal een maand, misschien langer.
Even voor de duidelijkheid, ze logeren op ons erf, niet in ons eigen woonhuis.
Door Siberienne
#3426438
Wat leuk! Vrienden van ons hebben twee dochters en het is zo’n groot verschil hoe ze daarop reageren. De ene heeft ook ‘iets’ met Shadow. Ik laat normaal nooit kinderen met onze honden lopen, maar haar met Shadow, dat gaat dus prima. Shadow is super rustig en luister zo goed naar haar. Zo leuk om te zien!

((Ik heb daar ook een paar mooie foto’s van maar beloofd niet te delen op internet iom de ouders))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door