Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3425613
Ik heb hier een paar Aigle laarzen staan, zo goed als nieuw (alleen beetje stoffig, hooguit 3 km op gelopen) in maat 40 + spuitbusje onderhoudsspray.
Ik kan er niet goed op lopen, mijn rechtervoet slipt erin, ze staan hier nu werkeloos .
Ze mogen weg voor € 75,00
Iemand interesse?
P1040504.JPG
P1040504.JPG (1.34 MiB) 1153 keer bekeken
Laatst gewijzigd door rosmin op vr 07 mei 2021, 11:35, 2 keer totaal gewijzigd.
#3425628
O, super! Die heb ik nu ook maar de zolen zijn al aardig versleten na al die jaren gebruik. Ik neem ze graag van je over! Vind je het erg om ze te versturen? Mag naar Duitsland, meneer Anne is daar momenteel aan het werk. Als versturen lastig is, moeten we Kim even lief aankijken. :biggrin2:
#3425630
Anne in Zweden schreef: do 06 mei 2021, 19:57 O, super! Die heb ik nu ook maar de zolen zijn al aardig versleten na al die jaren gebruik. Ik neem ze graag van je over! Vind je het erg om ze te versturen? Mag naar Duitsland, meneer Anne is daar momenteel aan het werk. Als versturen lastig is, moeten we Kim even lief aankijken. :biggrin2:
Kim gaat nu ff niet naar NL hoor, als ik geen coronatest meer hoef te doen om de grens over te kunnen ben je de eerste :biggrin2: :P
#3425632
Kim_S schreef: do 06 mei 2021, 20:09 Kim gaat nu ff niet naar NL hoor, als ik geen coronatest meer hoef te doen om de grens over te kunnen ben je de eerste :biggrin2: :P
Hoeft ook niet nu meteen: het wordt ook hier eerst nog zomer (al sneeuwde het vandaag wel :-X ). En anders gaan jij en Roelie ieder aan een kant van de grens staan, de een gooit, de ander vangt. :biggrin2:
#3425634
Anne in Zweden schreef: do 06 mei 2021, 20:13 Hoeft ook niet nu meteen: het wordt ook hier eerst nog zomer (al sneeuwde het vandaag wel :-X ). En anders gaan jij en Roelie ieder aan een kant van de grens staan, de een gooit, de ander vangt. :biggrin2:
Das ook nog een mogelijkheid ;D
Kijk maar, tzt lukt het vast wel om iets te regelen als het nodig is :)
#3425638
Kim_S schreef: do 06 mei 2021, 20:23 Zeker!

Wordt dan ook wel weer tijd, minimaal 1x per jaar moet alles toch wel eens gewassen worden geloof ik :P
Mwah, jullie hebben vast het grootste deel van het jaar thuis en binnen gezeten. Moet nog wel een jaartje kunnen wachten dan. :biggrin2:

Maar uiteraard mogen jullie desondanks wel komen. ;D
#3425644
Zijn ze voor jou Anne,
Als de grens weer open is kan ik ze ook naar Kim brengen, boodschappen doen (groot inslaan) in Leer staat voor deze zomer weer op het lijstje :-)
Of heb je liever dat ik ze naar meneer Anne stuur?
Overgooien kan natuurlijk ook nog altijd, voor mij is dat dan bij bad Nieuweschans of een stil grensovergangetje daar vlakbij in de buurt...
#3425645
rosmin schreef: do 06 mei 2021, 21:03 Zijn ze voor jou Anne,
Als de grens weer open is kan ik ze ook naar Kim brengen, boodschappen doen (groot inslaan) in Leer staat voor deze zomer weer op het lijstje :-)
Of heb je liever dat ik ze naar meneer Anne stuur?
Overgooien kan natuurlijk ook nog altijd, voor mij is dat dan bij bad Nieuweschans of een stil grensovergangetje daar vlakbij in de buurt...
Als het jou niets uitmaakt, dan stuur ze maar naar me vent. :biggrin2: Ik zal je straks het adres even pb'en.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door