Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3425572
Oh jee, dan blijf je er zelf ook haast in, zo'n paniek. Wij hebben het met George ook een paar keer gehad. Ik me een keer herinneren dat ze haast gestikt was, stuk wat haar letterlijk dwars zat was los.........en ze at het alsnog op :???: .
Voorlopig geen enge dingen meer geven en wie weet over een tijdje weer wel. Uiteindelijk is het ook al die jaren wèl goed gegaan.
Door Lizzy
#3425576
sam28 schreef: do 06 mei 2021, 08:16 Beetje kunnen slapen? Of heb je het vannacht dunnetjes over gedaan? :bigarmhug:
Jij hebt ervaring :biggrin2: . Ik heb het een keer of 100 over gedaan :biggrin2: (nee, echt voor geen meter geslapen maar dankbaar dat m'n schatje er nog is, ongeschonden).
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425577
Lizzy schreef:Jij hebt ervaring :biggrin2: .
;D ;D
Wat geeft het weg?

Ik kan me levendig indenken dat je dankbaar bent dat het goed gekomen is en je verschrikkelijk geslapen hebt.
Hopelijk heb je een rustige dag :-*
#3425580
Brrrr, vreselijk zoiets. Gelukkig heb je adequaat gehandeld. Nu weer tot rust komen maar je zal het nog vaak terugzien in je gedachte!

Ik heb net als Tanna dezelfde ervaring: na veel moeite is stuk eruit en at Bobbie het gewoon weer op. Alsof er niets gebeurd was (hij was al omgevallen voor ik het zag en tot actie over kon gaan)
#3425586
Lizzy schreef: do 06 mei 2021, 08:20 Jij hebt ervaring :biggrin2: . Ik heb het een keer of 100 over gedaan :biggrin2: (nee, echt voor geen meter geslapen maar dankbaar dat m'n schatje er nog is, ongeschonden).
Er zal nog wel wat tijd overheen gaan voordat de impact wat minder wordt en je er nog maar sporadisch aan denkt vermoed ik. Maar dit is typisch zo’n ‘event’ dat je nooit zult vergeten.
Door Tanna
#3425608
evelyn02 schreef: do 06 mei 2021, 09:04 Brrrr, vreselijk zoiets. Gelukkig heb je adequaat gehandeld. Nu weer tot rust komen maar je zal het nog vaak terugzien in je gedachte!

Ik heb net als Tanna dezelfde ervaring: na veel moeite is stuk eruit en at Bobbie het gewoon weer op. Alsof er niets gebeurd was (hij was al omgevallen voor ik het zag en tot actie over kon gaan)
Zou het typisch bordertjes zijn? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425612
Allemachies, gelukkig is het goed afgelopen!

En tja, het hoort bij het leven, dat het soms zo afschuwelijk (bijna) mis gaat. De schrik zit er dan in. En vervolgens gaan we door met leven. Want van leven ga je stuk en uiteindelijk dood... Maar ik vind het een uitstekend plan als allerliefste Bisquit voorlopig nog heel en springlevend blijft! Kus op haar bolletje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door