Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425124
De instructies zijn eenvoudig. Breng je rechteroor naar je linkerschouder, adem door en relax!
IMG_6101.jpg
IMG_6101.jpg (405.09 KiB) 1124 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ina
#3425137
Ehhhhhhhhnnnnnnnnnnn ......KRAMP :biggrin2:

Nog een niveautje te hoog voor mij hoor, moest zelfs eerst na denken waar mijn rechteroor zat :roflmao:

Maar je bent een knappe vent hoor Charlie....yoga jij maar lekker door ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425170
Ik al gelijk enthousiast... voor beginners, misschien is dat wel iets voor mij. ::)

Maar ja... dan zie je dit. Rechteroor rechterschouder wil nog wel lukken. Rechterschouder naar rechteroor ook wel. Maar daarna wordt het toch best wel lastiger ;D
Door hannabelgje
#3425240
Hij is toch echt wel super knap hoor. Als je in het woordenboek gezonde papegaai opzoekt staat zeker weten zijn foto erbij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425244
Ronald schreef: di 27 apr 2021, 17:10 Ik al gelijk enthousiast... voor beginners, misschien is dat wel iets voor mij. ::)

Maar ja... dan zie je dit. Rechteroor rechterschouder wil nog wel lukken. Rechterschouder naar rechteroor ook wel. Maar daarna wordt het toch best wel lastiger ;D
Hahaha gewoon zo door oefenen! Wie weet lukt het ooit ;D
hannabelgje schreef:Hij is toch echt wel super knap hoor. Als je in het woordenboek gezonde papegaai opzoekt staat zeker weten zijn foto erbij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Lief :-* we passen zo goed we kunnen op hem. Hij blij, wij blij!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425245
Anne in Zweden schreef: di 27 apr 2021, 00:01 En hoe kom ik weer uit die zelf opgelegde nekklem?! :o :biggrin2:
Ik denk dat roodkapje daar de enige oplossing voor is. Heel veel, dan draai je vanzelf weer een keer terug ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door