Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3424047
Wie heeft er een emmipet om de tanden schoon te krijgen?
Mijn mannen beginnen tandsteen te krijgen, maar een krabbertje laten ze niet toe. Ik heb al vaker naar een emmipet gekeken maar ze zijn zooo duur om zo maar ff te kopen om te proberen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3424072
Ja, ik heb 'm

In de praktijk blijkt het gewoon erg lastig om Scott te laten meewerken dus gebruik 'm simpelweg nauwelijks.
We hebben er toen ook mensen borstels bij gekocht en vl gebruikt 'm wel voor zichzelf.

Er zijn trimmers die met de emmipet werken. Daar zijn wij ook een keer geweest om te kijken of t wat is. Werkte toen prima en Scott werkte redelijk mee (vreemde ogen...). Dus dat is misschien nog een optie voor je.
Door Eef+Stippels
#3424094
Ik heb er wel naar gekeken, maar niet aangeschaft. Ik zie zo weinig ervaringen met de Emmipet dat ik het nog niet heb aangedurfd.

Wat hier wel helpt is elektrisch poetsen (met een mensentandenborstel) in combinatie met Bogadent sensitive (kokosolie hielp niet genoeg). En ik ben begonnen met TropiClean - Fresh Breath Clean Teeth Gel en dat lijkt ook te helpen.
Niet dat ze geen frisse adem had. Maar het helpt tegen de aanslag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door