Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3423485
Ik kan het niet vinden...
Zit dat in het forum of moet dat via de browser?
Ik heb het al via de browser geprobeerd, maar dan krijg ik elk plaatje, emoticon en onderschrift als een aparte bijlage...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3423506
rechtsboven het topic staat een printericoontje, hiermee kun je de afdrukweergave openen
Je krijgt dan alle berichten, smilies en geplaatste foto's maar niet alle onderschrift foto's te zien.
De afdrukweergave kun je vervolgens in je browser weer afdrukken als pdf. Maar dit moet je dus per pagina doen.
Ik heb ook nog niet uitgevonden dat je een heel topic ineens kunt opslaan of printen.

edit: bedacht me dat het misschien ook nog uitmaakt op je topicstarter bent of niet, dus heb even een oud topic opgezocht. Maar vond daar ook geen snelle download optie of zo.
Door src_esther
#3423509
Om te weten of ik je verder kan helpen, zou ik graag willen weten wel besturingssysteem je gebruikt. MacOS, Windows of Linux?
En ook welke browser. Safari, Edge, Firefox?

Als ik heel eerlijk ben, aan je antwoorden zal liggen of ik je wel of geen antwoord kan geven.

Maar misschien is Ronald zijn oplossing nog wel de beste. Dat is even werk, maar wel simpel.
Door Eef+Stippels
#3423540
Bedankt voor jullie hulp :)
Het is gelukt met printen naar pdf!

Ik had dat printericoontje gevonden, maar probeerde het van daaruit met 'opslaan als' en dat werkt dus niet...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door