Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3423345
Wij zijn toe aan een nieuwe wasmachine. Ik wil er een zonder beladingssensor, of als die er wel in zit, wil ik hem uit kunnen schakelen. Ik wil er nl. een die goed wast met voldoende water en ook goed en voldoende spoelt, zodat alle sop eruit is. Al die slimme functies zoals uitgestelde start, tig programma's en bediening via de telefoon ofzo wil ik niet. Weet iemand of die wasmachines überhaupt nog bestaan?
#3423354
Ik ben bang van niet... zo’n 18 jaar geleden heb ik een dergelijke vraag al eens in de winkel gesteld: nee mevrouw, die bestaan niet meer. En sinds die tijd zijn er alleen maar meer toeters en bellen bijgekomen. >:(
#3423356
Succes! Mijn Miele van ondertussen 9 jaar oud: daar kan ik nog met moeite allerlei trucjes uithalen om hem met meer water te laten wassen en spoelen :-X . Ik haat die apparaten die voor zichzelf nadenken, echt!
#3423357
Ik heb 2 of 3 jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht die wel zelf meet, maar ik druk altijd 'intensief spoelen' erbij aan, zodat al het wasmiddel er goed uit wordt gespoeld.
Ik ben helemaal voor water besparen, maar de was moet wel schoon worden, daar was ik het tenslotte voor.
#3423360
Pfff dat is echt balen dan. :-X Ook ik HAAT dat z.g. "slimme" gedoe. Ik ben ook voor energie besparen enzo, maar je wast inderdaad om je wasgoed schoon te krijgen. Die stomme poespas kan me gestolen worden. Maar als ik dat zo lees is een simpele machine vinden die de basis dingen gewoon goed uitvoert dus een kansloze missie :(
#3423361
Denk het wel...

Ik zou op zoek gaan naar 1 met een extra spoelfunctie (toch weer een extra functie :P ).

Die van mij (van LG) weegt overigens alleen de was, heeft geen uitstelfunctie, telefoonbediening of andere bijzonderheden...
#3423362
Eef+Stippels schreef: ma 05 apr 2021, 07:22 Ik heb 2 of 3 jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht die wel zelf meet, maar ik druk altijd 'intensief spoelen' erbij aan, zodat al het wasmiddel er goed uit wordt gespoeld.
Ik ben helemaal voor water besparen, maar de was moet wel schoon worden, daar was ik het tenslotte voor.
Dit doe ik ook inderdaad.. Net als voorspoelen wanneer ik veel was in de trommel heb.. Gaat prima
#3423364
Onze wasmachine heeft een anti allergie programma en dat spoelt ook extra.

Verder gebruik ik weinig wasmiddel en vind ik ook bij gewone programma’s de was er schoon uit komen eigenlijk. We hebben een Bosch. Ik vond het belangrijk dat ik zelf mijn wasmiddel kan doseren en ik wilde geen link naar mijn telefoon.
#3423369
Ik lees even mee. Op moment maak ik gebruik van was faciliteiten en dus niks nodig. Maar ik reageer op huizen en mocht ik er een toegewezen krijgen (ooit >:( ) dan heb ik ook zo'n geval nodig.
En ik wil ook geen slimme, heb niks slim in huis en was niet van plan met een wasmachine te beginnen.
#3423373
sam28 schreef: ma 05 apr 2021, 08:57 Ik lees even mee. Op moment maak ik gebruik van was faciliteiten en dus niks nodig. Maar ik reageer op huizen en mocht ik er een toegewezen krijgen (ooit >:( ) dan heb ik ook zo'n geval nodig.
En ik wil ook geen slimme, heb niks slim in huis en was niet van plan met een wasmachine te beginnen.
Precies! En ik denk dat er stiekem best veel mensen zijn die er zo over denken. Je zou toch zeggen dat fabrikanten daar een flink stuk van de markt laten liggen....
#3423374
Doranto schreef: ma 05 apr 2021, 09:08 Precies! En ik denk dat er stiekem best veel mensen zijn die er zo over denken. Je zou toch zeggen dat fabrikanten daar een flink stuk van de markt laten liggen....
Ze moeten wel, omdat hun wasmachine anders geen AA of A label krijgt en mensen daar tegenwoordig op letten natuurlijk :-\ . Dus kun je er nog een vinden met een B of C label, heb je wel kans dat die dommer is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door