Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3424348
Lizzy schreef:Helaas kan ik het niet bewijzen (want tegen de tijd dat ik mijn telefoon gevonden had en de camera aan had gezet was het alweer voorbij) maar Biscuit heeft vanmorgen gespeeld met Sjoerd :circle: :circle: :circle:
Yes! :D
Door Chouka
#3424354
Lizzy schreef: do 15 apr 2021, 08:34 Helaas kan ik het niet bewijzen (want tegen de tijd dat ik mijn telefoon gevonden had en de camera aan had gezet was het alweer voorbij) maar Biscuit heeft vanmorgen gespeeld met Sjoerd :circle: :circle: :circle:
Dat is goed nieuws. Zo snel al.
#3424359
Lizzy schreef:Helaas kan ik het niet bewijzen (want tegen de tijd dat ik mijn telefoon gevonden had en de camera aan had gezet was het alweer voorbij) maar Biscuit heeft vanmorgen gespeeld met Sjoerd :circle: :circle: :circle:
Wat leuk!!!!! Maar volgende keer willen we wel bewijs hoor. Afbeelding
Door Lizzy
#3424470
Kleine aap is wakker en leert hier "dit is van mij en als het mij niet meer boeit, dan mag jij" (Fritzi heeft nog wel heeeeeeeeeeeel veel geduld met kleine smurf!). En Biscuit dan, op 1 minuut. Hahahaha, die denkt "it's a boy ::) " :

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door