Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3425700
Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes :-X . Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le.... ;D
Door MillyMol
#3425704
Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes :-X . Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le.... ;D
Tsss. Ik heb nog zo geprobeerd om je te waarschuwen voor stille honden. ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425705
Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes :-X . Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le.... ;D
;D ;D ;D
Je geeft een van je andere lieve honden de schuld. :biggrin2: Komt er een lange discussie erover, geloof ik niet etc. en het is weer een beetje bedaard. Werkt hier prima :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3425706
;D laat me denken aan de hond die het kunstgebit van zijn baas verkruimeld had. Wat hebben we daarover gelachen - achteraf ::)
Wees maar blij dat hij ze niet heeft ingeslikt!
Door Basil
#3425709
Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes :-X . Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le.... ;D
Oeps dat is heel gevaarlijk lekker rustig zijn.... ;D
Succes met je uitleg aan Leo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425720
Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 11:49 Ja, veel beter he! Hij ziet er nu ook niet meer zo uit als een rollade :biggrin2:

En gewoon omdat het kan.....

Sjoerd23.jpg
Heel mooi! Even het oranje lijntje wegshoppen en hij kan zo aan de muur!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door