Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3425500
sam28 schreef: ma 03 mei 2021, 16:53 Leo heeft strafwerk ;D ;D
Ik ben een beelddenker en zie m nu op een onhandig krukje in de hoek zitten met het boekje. =geen kik tot je m uit hebt= ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D

En als je het uit hebt ga ik je overhoren. En bij ieder goed antwoord "goedzobraafkoekjeerin" :biggrin2:
Door Basil
#3425501
Lizzy schreef: ma 03 mei 2021, 15:54 Nee, nou, dit dus. Jij zal daar ongetwijfeld ook niet altijd even blij mee zijn, zeker niet met zo'n klein hondje?
Tot nu toe valt het mee en sommige honden mijd ik gewoon. Frederique is absoluut nergens bang voor en moet daarom extra goed opletten want baasjes laten hun hond maar gaan.
#3425506
Een gouden bench op wieltjes is an sich niets mis mee, maar wel als Sjoerd daar steeds in moet zitten. Zie nu een stuiterende gouden bench op wieltjes voor mij. :biggrin2: :biggrin2:
Sorry, beelddenker. ::)

Maar gewoon niet leuk zo'n ervaring, die wil je juist voorkomen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425511
Dat soort dingen gebeuren. Je hebt in het leven niet alles in de hand, heel veel niet zelfs. Soms is dingen te goed willen doen ook een valkuil. Dat ken ik bij mezelf ook maar al te goed, je wordt te voorzichtig etc....
Vervelende dingen gebeuren nu eenmaal. Gelukkig kon Sjoerd er goed mee omgaan en heb je dat weer over hem geleerd.
En weet je ook , wegblijven bij de Pom (of eigenaren )

En testosteron honden zijn stom >:( ;) ;D :P
Door Lizzy
#3425516
Kaio schreef: di 04 mei 2021, 11:03 Dat soort dingen gebeuren. Je hebt in het leven niet alles in de hand, heel veel niet zelfs. Soms is dingen te goed willen doen ook een valkuil. Dat ken ik bij mezelf ook maar al te goed, je wordt te voorzichtig etc....
Vervelende dingen gebeuren nu eenmaal. Gelukkig kon Sjoerd er goed mee omgaan en heb je dat weer over hem geleerd.
En weet je ook , wegblijven bij de Pom (of eigenaren )

En testosteron honden zijn stom >:( ;) ;D :P
Dit is absoluut waar hoor en absoluut een van mijn valkuilen! En ik moet dat ook elke dag opnieuw tegen mezelf zeggen en zorgen dat ik niet te voorzichtig word. Belangrijk punt.

Ja, weg blijven van Pom :-X . En testosteron is ook stom ;D . En ik realiseer me goed dat Sjoerd zelf ook testosteron krijgt :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: (en dus ook stom gaat doen).

Trouwens... Fritzi moet loops worden. Hij weet nu al dat er daar aan de achterkant iets gaande is, met z'n 3 maand :o ;D
Door Lizzy
#3425610
Dank dank!

Sjoerdtieknoertie is vandaag getiterd. En had antistoffen voor alle 3 de ziektes waar ie voor gevaccineerd is (DHP)! Eén enting als pup. Perfect. Zo blij mee! Volgend jaar nog een keer titeren.

Sjoerdje woogt vandaag 13,8 kg, op z'n 13 weekjes. Ik denk zo maar dat hij een stevige jongen gaat worden :smitten:

En soms zit het mee in het leven en gaat er een knappe fotograaf mee naar de titersessie. En dan krijg je dit (en dan heb je spijt dat je smurf nog steeds in dat afschuwelijke paarse tuig loopt....) :
Sjoerd door Bertus.jpg
Sjoerd door Bertus.jpg (354.63 KiB) 1022 keer bekeken
Sjoerd door Bertus3.jpg
Sjoerd door Bertus3.jpg (346.08 KiB) 1022 keer bekeken
Sjoerd door Bertus5.jpg
Sjoerd door Bertus5.jpg (354.33 KiB) 1022 keer bekeken
Sjoerd door Bertus7.jpg
Sjoerd door Bertus7.jpg (417.57 KiB) 1022 keer bekeken
Sjoerd met Robbie en Jennie, broer en zus:
Sjoerd met broer en zus.jpg
Sjoerd met broer en zus.jpg (650.94 KiB) 1022 keer bekeken
Door Basil
#3425616
Mooie foto's van de knappe vent!
Wat fijn dat de DHP is aangeslagen, super maar 1 enting nodig.
Ik moet over 2 weken titeren met Frederique hoop op hetzelfde resultaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door