Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
#3423915
Lizzy schreef: zo 11 apr 2021, 09:53 Pup naar m'n hart he. Ik had een paar rolletjes KVV gekocht. Gewoon om het mezelf makkelijk te maken. Sjoerd vindt KVV drie keer niks en BARF vindt hij yummie :biggrin2:
heel slim hondje.

En dat filmpje. Aan is idd echt aan.
Deze zomer geen mooie tuin... maar wel een mooie hond. Je kan niet alles hebben.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3423919
Huppeldepuppeldepup....niks op 4 poten lopen, gewoon stuiterdestuiter door het leven :mbounce:

Lekker baasjes druk bezig houden, wat nou 'al puppie-proof' .... dat plantje, dit slakje, het vogelpoepje.... oh, en de ophanging van het hek zal ik ook even test :biggrin2:

Maar hé, voorlopig heb ik hem nog niet in jullie enkels en handen zien hangen......mooie winstpunten ;)
Door Lizzy
#3423927
Ina schreef: zo 11 apr 2021, 12:05 Huppeldepuppeldepup....niks op 4 poten lopen, gewoon stuiterdestuiter door het leven :mbounce:

Lekker baasjes druk bezig houden, wat nou 'al puppie-proof' .... dat plantje, dit slakje, het vogelpoepje.... oh, en de ophanging van het hek zal ik ook even test :biggrin2:

Maar hé, voorlopig heb ik hem nog niet in jullie enkels en handen zien hangen
......mooie winstpunten ;)
Dat doet hij als hij oververmoeid is! En dan zet ik hem in zijn puppy-ren met een kluif of gevulde kong. Toch even wat gillen vanmorgen maar daarna viel ie keihard in slaap :biggrin2:
Door Lizzy
#3423928
Charlie Angel schreef: zo 11 apr 2021, 11:54 Leuk filmpje, meneer is een heuse onderzoeker. Die gaat de tuin nog wel iets aanpassen volgens mij. Afbeelding
Leuk ook om Leo langs te zien huppelen. Afbeelding
Ik heb Leo ook al gezegd "beschouw die tuin maar als verloren dit jaar" :biggrin2:
Door Lizzy
#3423929
dinky89 schreef: zo 11 apr 2021, 11:42 Ah er zijn dus toch batterijen bij geleverd ;D dacht al dat je aanspraak moest gaan maken op garantie omdat hij al stuk was :biggrin2:

Heerlijk ontdekkende pup :cool:
Jawel, oplaadbare batterijen zelfs :biggrin2:
Door Lizzy
#3423931
Kaio schreef: zo 11 apr 2021, 11:12 Hij heeft echt wel een lekkere ontdekkings ( en sloop) tuin. Kunt er ook prima graven, snoeien, spullen verplaatsen :biggrin2:

Heerlik zo'n puppy. :D
Hij is ook best al een flinke jongen zeg.
Ik denk dat hij 8 kg weegt maar ik ga hem vandaag of morgen wel even wegen. Hij eet in ieder geval 600 gram per dag :biggrin2:
#3423952
Ach :smitten: :smitten:

Zo ging het hier met Yindra en Bella. Yindra moest ook nog even ontdekken dat het nieuwe gezinslid wat minder lomp benaderd wilde worden ;D
Gelukkig zijn er goede verstopplekken :biggrin2:

Leuk dat Biscuit ook nog even van zich laat horen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door