Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3424199
Lizzy schreef: di 13 apr 2021, 16:50 Foto's maak ik als hij uit staat Rita :biggrin2:
Daar ga je later vreselijk spijt van krijgen als je geen aan-foto’ s hebt van Sjoerd in puppentijd! Je ziet hem toch gewoon op je display als je foto’s maakt...
Gebruikersavatar
Door Ina
#3424236
Heerlijk, wat een leuk wervelwindje is het :D

En zo te zien vinden beide dames hem wel heel interessant, ik zie tenminste 2 staarten enthousiast heen en weer zwiepen en een voorzichtige spelboog onder de tafel :) ....dat gaat straks vast nog een hoop lol geven als ze 'helemaal los gaan' :laughbounce2:
Door Lizzy
#3424237
hannabelgje schreef: wo 14 apr 2021, 08:09 Geweldig filmpje! En wat doet Bisquit het goed zeg! Knap hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dit is Fritzi trouwens. Biscuit staat onder de tafel. Biscuit is nog niet op echt speel-niveau met Sjoerd :biggrin2:
#3424238
Lizzy schreef: Dit is Fritzi trouwens. Biscuit staat onder de tafel. Biscuit is nog niet op echt speel-niveau met Sjoerd :biggrin2:
Dat weet ik, maar ze blijft heel rustig en geen gemopper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3424239
hannabelgje schreef: wo 14 apr 2021, 08:14 Dat weet ik, maar ze blijft heel rustig en geen gemopper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ohhh, bedoel je dat! Ja goed he! Ze heeft nog maar 1 moment op de dag dat ze Sjoerd liefst zag verdwijnen in een diep donker gat in de aarde :biggrin2: . Dat is 's avonds rond een uur of 19:00. Dat is het moment dat wij hier allemaal lekker gaan zitten in de zithoek en voor de TV hangen. Fritzi wil dan slapen onder een dekentje en Biscuit slapen op de bank. Sjoerd staat dan juist aan (na een dutje) en Biscuit wordt dan echt mega chagrijnig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door