Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3426886
Vandaag maakt ze het helemaal bont. Staat ze met d'r bavianenmuts voor z'n neus te paraderen.

Maar hij krijgt serieus al een klein stijf mini piemeltje he :o . Ik mag toch hopen dat ie 'm nog niet kan gebruiken? :g:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3426891
Lizzy schreef: vr 28 mei 2021, 16:21 Vandaag maakt ze het helemaal bont. Staat ze met d'r bavianenmuts voor z'n neus te paraderen.

Maar hij krijgt serieus al een klein stijf mini piemeltje he :o . Ik mag toch hopen dat ie 'm nog niet kan gebruiken? :g:
hoe oud is ie nu?

Ik weet nog ooit met Kaio als puppy, was ie pas een half jaar. Toen ging een teef ook voor hem staan. Teef eigenaar dacht oo die is nog pup. Die hebben we toch snel uit elkaar gehaald. Kaio zat wel aan de juiste kant :P
Of dat het dan alleen nog maar losse flodders zijn weet ik niet, zou het niet uitproberen :P
Door Lizzy
#3426895
Kaio schreef: vr 28 mei 2021, 17:15 hoe oud is ie nu?

Ik weet nog ooit met Kaio als puppy, was ie pas een half jaar. Toen ging een teef ook voor hem staan. Teef eigenaar dacht oo die is nog pup. Die hebben we toch snel uit elkaar gehaald. Kaio zat wel aan de juiste kant :P
Of dat het dan alleen nog maar losse flodders zijn weet ik niet, zou het niet uitproberen :P
Bijna 16 weken.

Inmiddels weet Sjoerd ook aan welke kant ie moet wezen :-X :biggrin2:
Door Lizzy
#3426897
sam28 schreef: vr 28 mei 2021, 17:41 ;D ;D ;D ;D
Pas er maar mee op!! Ik weet het ook niet precies maar het zal je maar gebeuren :biggrin2:
Ik vind overal zo rond een maand of 6, dat ze geslachtsrijp zijn. Maar we nemen geen risico hoor. Als ze beide los lopen dan alleen wanneer er 100% toezicht is. Om 1000 redenen kan het niet, Fritzi laten dekken door Sjoerd :o :biggrin2: (in de eerste plaats niet vanwege Fritzi haar leeftijd, ook niet omdat Sjoerd nog niet getest is en last but not least kunnen deze twee stambomen ook niet samen).
#3426913
Lizzy schreef: vr 28 mei 2021, 16:21 Vandaag maakt ze het helemaal bont. Staat ze met d'r bavianenmuts voor z'n neus te paraderen.

Maar hij krijgt serieus al een klein stijf mini piemeltje he :o . Ik mag toch hopen dat ie 'm nog niet kan gebruiken? :g:
:roflmao: :roflmao: :roflmao:

Hij krijgt alvast les in de vrouwelijke anatomie ;D
En hij is blijkbaar een snelle student :cool:
Door Lizzy
#3428164
Even een Sjoerdtieknoertie update. Ohww, wat groeit ons mannetje hard! Hij gewoon al weer bijna 19 weken jong, weegt ik denk een kilo of 22 en aan alle kanten begint ie zijn nieuwe tandjes te krijgen. En verder is ie lief, schattig, grappig en valt hij niet meer weg te denken hier! Hoewel Fritzi hem momenteel wel weg wil denken :biggrin2: . Ze is denkbeeldig drachtig en heeft totaaaaaaaaaaaaaaal geen behoefte aan spelen. En Sjoerd wil wel spelen, liefst 7x24. Nog 7 weken dracht (nu twee weken onderweg) en dan 5 weken afspenen en dan hebben we dat ook weer gehad, wil ze wel weer spelen met Sjoerd. Even geduld nog jongen ::) :biggrin2:

We zitten trouwens op bloedserieuze maar leuke ringtraining. Want de shows gaan beginnen (in juli hebben we er 1 en in augustus 1). Hij vindt het echt dolle pret! Behalve om serieus rondjes aan z'n riempje te lopen :biggrin2: . Daar ziet hij wel de lol van in maar vindt dat je dat vooral niet te serieus moet nemen :biggrin2: . Gisteren was het warm maar goed te doen in de schaduw op het koele gras. Nou, Sjoerd vond dat ook. Om lekker languit in het gras te gaan liggen :biggrin2: (en er plukken gras uit te trekken ;D ). Verder dolletjes gespeeld met een Bouvier en een oud Duitse Herder en een dalmatiër puppy van 10 weken oud. Dat was veeeeeeeeel leuker dan netjes staan. Hahaha, heerlijk ventje ;D

Tot nu toe 1 echte hele slechte ervaring gehad met een andere hond. Op het strand. Iets van Akita Inu zat erin. Dus toen ik die heel in de verte zag, gingen we al omtrekkende bewegingen maken. Maar nee hoor, die kwam toch op ons afgerend en gooide direct Sjoerd op z'n rug om er vervolgens bovenop te gaan liggen. Gillen dat Sjoerd deed :-\ . De eigenaren waren veel te ver weg om contact mee te krijgen. Ik heb Sjoerd eronderuit geplukt en hem vrolijk mee de andere kant op genomen, maar nee hoor, die zak kwam weer achter ons aan en deed hetzelfde. Toen dacht ik echt "OK, nu ga ik je een schop onder je kloten geven" en kennelijk hoorde hij me dit denken. Stond op en liep terug naar zijn eigenaren. Waarop Sjoerd gelukkig weer even zo vrolijk verder draafde. Sjoerd heeft ook al een paar vrienden in het bos. Waaronder de Chi van mijn vriendin. Ze spelen heel graag met elkaar. Te schattig om te zien.

Nou ja, en verder tobben we natuurlijk met die giardia. Maandag opnieuw testen. En in de tussentijd proberen we zoveel mogelijk van hem te genieten want hij is echt super leuk. Over 2 jaar wil ik wel een dochter van hem :biggrin2:

Verder is Sjoerd dol op schoenen en kussens. Die zijn ab-so-luut niet veilig bij hem! Echt 20 keer per dag moet ik wel iets van een kussen of schoen ruilen met hem :biggrin2: . Speelgoed, don't waste your money, koop een goedkoop kussen of schoen voor dat kind! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door