Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3423794
Leo is naar het bos met de meisjes. Even lekker rennen zonder Sjoerd in de buurt. Sjoerd heeft vanmorgen al wel kennis gemaakt met de buurman. Ze vonden elkaar erg leuk. Nu staat hij uit.
IMG_20210410_094510.jpg
IMG_20210410_094510.jpg (4.65 MiB) 861 keer bekeken
Door MillyMol
#3423795
Godsamme, ik kan ook niet even een paar dagen offline zijn hè!
De kleine (nou ja, ‘kleine’: in vergelijking met wat ik gewend ben (ECS-pup) is Sjoerd echt huge!) is Prince Charming er al en de eerste nacht is ook al achter de rug.

Lizzy, nog een leestip, al denk ik dat je haar boeken wel kent: Een hondenleven lang fysiek en mentaal in balans van Sam Turner. Ik heb daar zelf veel van geleerd.

Om het motto van de Meijlandjes maar eens te parafraseren: foto’s, foto’s, foto’s! ;) :wavetowel2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423796
Lizzy schreef:Leo is naar het bos met de meisjes. Even lekker rennen zonder Sjoerd in de buurt. Sjoerd heeft vanmorgen al wel kennis gemaakt met de buurman. Ze vonden elkaar erg leuk. Nu staat hij uit.
IMG_20210410_094510.jpg
Hihi die ziet er echt uit alsof ie daar ter plekke neergestort is en maar is gaan slapen :biggrin2:
#3423797
Lizzy schreef: za 10 apr 2021, 09:47 Leo is naar het bos met de meisjes. Even lekker rennen zonder Sjoerd in de buurt. Sjoerd heeft vanmorgen al wel kennis gemaakt met de buurman. Ze vonden elkaar erg leuk. Nu staat hij uit.

IMG_20210410_094510.jpg
Modelpup, volgens het boekje! :smitten:
Door Lizzy
#3423805
MillyMol schreef: za 10 apr 2021, 09:55 Godsamme, ik kan ook niet even een paar dagen offline zijn hè!
De kleine (nou ja, ‘kleine’: in vergelijking met wat ik gewend ben (ECS-pup) is Sjoerd echt huge!) is Prince Charming er al en de eerste nacht is ook al achter de rug.

Lizzy, nog een leestip, al denk ik dat je haar boeken wel kent: Een hondenleven lang fysiek en mentaal in balans van Sam Turner. Ik heb daar zelf veel van geleerd.

Om het motto van de Meijlandjes maar eens te parafraseren: foto’s, foto’s, foto’s! ;) :wavetowel2:
Yup, die heb ik opnieuw weer gelezen. En vond tijdens het lezen echt dat je een soort van super mens moet zijn voor een pup! Echt een goed boek hoor, daar niet van.
Door MillyMol
#3423807
Lizzy schreef: za 10 apr 2021, 10:45 Yup, die heb ik opnieuw weer gelezen. En vond tijdens het lezen echt dat je een soort van super mens moet zijn voor een pup! Echt een goed boek hoor, daar niet van.
Nou ja, jij slaapt momenteel toch niet... ;)

Ik snap wat je bedoeld hoor. Maar ik heb er gewoon de oefeningen uitgepikt die voor mij en de pup werkten. En dan vond ik het prettig dat de uitleg zo duidelijk was. Net zoals ik de uitleg over hoe een pup al die fases doorgaat en waarom hij doet wat hij doet in bepaalde fases erg prettig vond. Ik kon het daarom beter herkennen en plaatsen. Sliep ik dan weer beter van. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3423808
Klinkt toch als een voorbeeldig puppy :)
Lizzy schreef: za 10 apr 2021, 10:45 Yup, die heb ik opnieuw weer gelezen. En vond tijdens het lezen echt dat je een soort van super mens moet zijn voor een pup! Echt een goed boek hoor, daar niet van.
Mijn ervaring is dat je er ook best onzeker van kunt worden, maar goed, als leidraad toch wel handig.
En dat onzekere zal wel meevallen bij jou.
#3423810
Lizzy schreef: za 10 apr 2021, 09:47 Leo is naar het bos met de meisjes. Even lekker rennen zonder Sjoerd in de buurt. Sjoerd heeft vanmorgen al wel kennis gemaakt met de buurman. Ze vonden elkaar erg leuk. Nu staat hij uit.

IMG_20210410_094510.jpg
:smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door