Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3426818
MillyMol schreef: do 27 mei 2021, 15:53 Hij heeft “the moves”, maar hij moet nog een beetje werken aan zijn positionering. Vanaf de zijkant wordt het niks natuurlijk. :biggrin2: ;D
Hij heeft the moves :2funny: :2funny: :2funny:

Voor nu ben ik blij dat hij de zijkant nog interessant vindt MillyMol :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3426847
Ik zat net van de week te denken, eerst moest ik HEUL veel bijlezen, maar afgelopen tijd was het wat stil, fijn weer een update!

Maarreh... Gaat dat strakjes goed met Sjoerd? ::) Volgens mij heeft hij je website nog niet gelezen dat je gestopt bent met fokken ;D ;D
Door Lizzy
#3426850
Fenixjuh schreef: do 27 mei 2021, 23:06 Ik zat net van de week te denken, eerst moest ik HEUL veel bijlezen, maar afgelopen tijd was het wat stil, fijn weer een update!

Maarreh... Gaat dat strakjes goed met Sjoerd? ::) Volgens mij heeft hij je website nog niet gelezen dat je gestopt bent met fokken ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hij is ook niet gestopt met fokken hoor. Tenminste, dat hopen we niet ;D . Hij staat aan het begin van zijn carrière ;D

Ik ga Fritzi laten castreren na deze loopsheid. Dat zat al in de planning want ze wordt krap iedere 6 maanden loops en de schijnzwangerschap wordt er iedere loopsheid ingewikkelder op. Ze wil gewoon 2,5 maanden lang niks. Ja, eten. Maar verder gewoon niks. We kunnen precies zien wanneer de pups afgespeend zijn, dan gaat hier serieus het dak eraf en springt ze echt als een pingpongbal door het huis. Maar tot die tijd ligt ze op de bank te niksen. En met de frequentie waarop zij loops wordt, vinden wij dat niet leuk meer, voor niemand niet. Biscuit loopt ook echt 2,5 maand met d'r ziel onder de arm. En Fritzi is nu ruim 8. Dus de angst voor een BMO neemt toe. Ik wilde alsmaar niet want Fritzi heeft ongelofelijk veel aanleg om dik te worden en met die kapotte plat-voet is het laatste wat je wil dat ze dik wordt :-\ . Maar na serieus lang wikken en wegen is dit besluit gevallen. De komst van Sjoerd was echt het laatste zetje dat ik nodig had.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3426853
Lizzy schreef: do 27 mei 2021, 14:59 Kleine jongetjes worden groot :biggrin2: . Sjoerd oefent alvast voor later:

*dit is niet de bedoeling* *gauw camera pakken en filmen dus * ;D ;D ;D

Dat snoetje van hem ook, terwijl je dat zegt ;D Haha dat wordt er nog ene :P

En volgens mij heeft Fritzi zoiets van Mam leg dat stomme ding weg en doe iets :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door