Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3424257
Wat een heerlijk filmpje. En Bisquit doet het inderdaad mooi hè. Nog beetje afstand houden, maar valt goed mee.

Ik snap wel dat als haar speciale rust-en knuffelmomentje verstoort wordt, ze boos wordt.. Dat is vast erg belangrijk voor haar. Een houvast en iets waar ze dagelijks van geniet. Ze is ook niet meer piepjong, dan worden dat soort dingen belangrijker..
Kan je niet een beetje met Sjoerd zijn dagritme proberen schuiven zodat ie dan zijn dutje doet?
Door Lizzy
#3424260
pearlsofpassion schreef: wo 14 apr 2021, 11:06 Wat een heerlijk filmpje. En Bisquit doet het inderdaad mooi hè. Nog beetje afstand houden, maar valt goed mee.

Ik snap wel dat als haar speciale rust-en knuffelmomentje verstoort wordt, ze boos wordt.. Dat is vast erg belangrijk voor haar. Een houvast en iets waar ze dagelijks van geniet. Ze is ook niet meer piepjong, dan worden dat soort dingen belangrijker..
Kan je niet een beetje met Sjoerd zijn dagritme proberen schuiven zodat ie dan zijn dutje doet?
Ja, ik snap Biscuit ook wel hoor. En ik vind het ook zielig voor haar. Dus we gaan het proberen een beetje beter te managen (daarvoor met hem buiten wat leuke speurspelletjes doen enzo). Ook een kleine puppy-panelen-aanpassing gedaan want dat zal niet van de een op de andere dag lukken, maar nu kan hij achter zijn puppy-panelen spelen, grenzend aan de zithoek. Ik zal ff een fotootje maken.
Door Lizzy
#3424262
Dat kussen (met bloemmotief) dat achter tegen het kastje aan ligt, dat ligt normaal onder bank. Daar ligt Fritzi onder een dekentje, dus zij kan daar vanavond Sjoerd-proof onder haar dekentje. Biscuit ligt dan naast Leo op de bank en hopelijk vindt ze dat beter te nassen zo, als Sjoerd achter de panelen ligt. Het is maar een experiment hoor, even kijken wat ze er allemaal van vinden.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3424273
Lizzy schreef: wo 14 apr 2021, 11:31 Dat kussen (met bloemmotief) dat achter tegen het kastje aan ligt, dat ligt normaal onder bank. Daar ligt Fritzi onder een dekentje, dus zij kan daar vanavond Sjoerd-proof onder haar dekentje. Biscuit ligt dan naast Leo op de bank en hopelijk vindt ze dat beter te nassen zo, als Sjoerd achter de panelen ligt. Het is maar een experiment hoor, even kijken wat ze er allemaal van vinden.

Ach toch Biscuit....heeft de charmeur met de zwoele ogen helemaal geen ontzag voor je als je toe bent aan je afterdinerdutje ::)

Laat ze die knul dan maar lekker achter de hekken zetten, dames hebben hun schoonheidsslaapje nodig anders kunnen ze niet gezellig spelen overdag ;)
#3424321
MillyMol schreef:Ik vind het hartstikke leuk om je filmpjes, foto’s en updates te volgen Lizzy, dank dat je het met ons wilt delen. Ik geniet er echt van! :-*
+1 Heerlijk!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3424346
Helaas kan ik het niet bewijzen (want tegen de tijd dat ik mijn telefoon gevonden had en de camera aan had gezet was het alweer voorbij) maar Biscuit heeft vanmorgen gespeeld met Sjoerd :circle: :circle: :circle:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door