Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3422726
Ah bah zeg....niks niet leuk als er wat is met je hondenmaatje.
Hopelijk weet de osteopaat het op te lossen.

Enne etiquette onder hondenbezitters lijkt bijzonder zeldzaam. Ik krijg er onderhand vlekjes van zo kan ik mij er soms aan ergeren :-X
(Vandaag nog was het mijn schuld dat ik met fiets en al, met Pippa in de fietsmand, bijna omver werd gesprongen door een hond.....had ik maar niet af moeten stappen.... :-\ :-X ::) ::) )
Door smulpaap
#3422731
src_esther schreef: ma 29 mar 2021, 20:53 Wij waren vorige week even op het strand en werden ook niet blij. Iemand vond het niet nodig haar twee (ja, 2!) jonge 70 kilo wegende kolossen uit de buurt van onze net iets meer dan 20 kilo wegende schat weg te houden. :o Dat werd dus ruzie tussen de honden en baasjes... >:(
Onze meneer werd onderste boven gelopen, daarna liep hij wat raar stijf en later vonden we een wondje bij hem. Stijfheid is gelukkig weg. Dat wondje is nu wel dicht maar een beetje raar dikkig.
Mateloos irritant he . En dan nog twee ook !

Wij hadden het eens met Noa, expres al op zondagochtend naar het strand
Ik ging met de rest van de honden lopen , mijn ex bleef bij Noa. Ze vond het leuk om nog een beetje rond te wandelen En even het water in . Maar ze was stokoud en wankel op de pootjes . Er kwam een ongeleid projectiel aan. Mijn ex moest blokken om het projectiel bij Noa vandaan te houden
Reactie eigenaar. Blijf met je poten van mn hond af , je schopt hem . Moet je een klap op je bek . Inmiddels andere hondenbezitters erbij. Die het op namen voor mij ex en ons oude besje . Uiteindelijk droop die eikel maar af , vloekend tegen zijn hond luisteren k*t beest. Je kent de uitspraken wel .
Door smulpaap
#3422732
zurca schreef: ma 29 mar 2021, 22:01 Ah bah zeg....niks niet leuk als er wat is met je hondenmaatje.
Hopelijk weet de osteopaat het op te lossen.

Enne etiquette onder hondenbezitters lijkt bijzonder zeldzaam. Ik krijg er onderhand vlekjes van zo kan ik mij er soms aan ergeren :-X
(Vandaag nog was het mijn schuld dat ik met fiets en al, met Pippa in de fietsmand, bijna omver werd gesprongen door een hond.....had ik maar niet af moeten stappen.... :-\ :-X ::) ::) )
Ze is inmiddels alweer een beetje beter dan gister . Ze kan weer met de voorpootjes op de rand van de kar staan, dat doet ze als er iets te zien is
Ze sprong weer op de bank , had ik niet verwacht . Dus opletten nu
Maar de afspraak blijft staan

En ja , herkenbaar hoor , ook op de fiets overkomt het je
Ik had het dus vanochtend . Een new f die aan kwam stormen richting de kar, dat wil je niet frontaal tegen je hondje aan hebben
Mensen begrijpen er werkelijk niets van
Als ik iets zie waarvan ik denk, Thara nu hier dan roep ik haar bij me
Door src_esther
#3422736
:nerves: een enthousiaste newf wil je ook niet te dicht op een jrt en zeker niet nu terwijl ze in de lappenmand zit.
Wel balen dat jullie pas 8 april terecht kunnen.
Door smulpaap
#3422755
src_esther schreef: di 30 mar 2021, 00:58 :nerves: een enthousiaste newf wil je ook niet te dicht op een jrt en zeker niet nu terwijl ze in de lappenmand zit.
Wel balen dat jullie pas 8 april terecht kunnen.
Ja , ze heeft een drukke agenda,
Maar het kan gelukkig weer , daar ben ik al heel blij om . Was ook blij toen bv de trimsalon weer open mocht
Door smulpaap
#3422860
Er gaan inmiddels meerdere kwartjes vallen
Ik heb ook het nodige opgeschreven
Spelbuiging , al even niet meer gezien
Reactief , dat had ze nooit
Rennen , niet zoals ze normaal doet
Ik zie,inmiddels ook ongelijkmatig gangwerk
En ze,is niet het blije ei , althans veel minder
Door Eef+Stippels
#3423080
Hè dat is geen fijne lijst :(

Nou goed dat je er zicht op hebt en hopelijk voelt ze zich donderdag na de behandeling meteen stukken beter :-*

Misschien dat in de tussentijd voorzichtige ttouch of zachte massage alvast iets kan helpen?
Door smulpaap
#3423111
Ik merk wel dat een paar dagen veel rust haar goed hebben gedaan
Vanmorgen een minuut of 40 gewandeld , beter buiten gecontroleerd bewegen dan binnen als vlo fungeren ::) Want als je je energie niet kwijt bent dan schiet je alle kanten op
Vanmiddag een uur weg , trutmobiel mee en een paar keer een stukje laten lopen
Maar we houden de extra rust er maar even in tot we weten wat er aan de hand is
Door Eef+Stippels
#3423138
Fijn dat rust haar goed doet :)

Ja, ik heb hier dezelfde ervaring, beter iets verder lopen dan thuis rondsjezen.
Handig hoor, zo'n hondenmobiel :)
Door smulpaap
#3423140
Zeker weten . Of ze nu jong of oud zijn
Echt een uitkomst die karren
Ik zie ze dr laatste jaren ook steeds meer
Voorheen werd je nogal eens scheef aangekeken met zo'n kar, zeker wanneer je er mee wandelt
Tijdens warme dagen ook een uitkomst
Hier is een heerlijk schaduwrijk park 5 minuten fietsen en ik ben er . En tut kan in de schaduw of de sloot in als het in de tuin niet te harden is
Door Eef+Stippels
#3423202
Ik krijg altijd leuke reacties, hoe handig het is en zo...

Die van ons wordt ook veel gebruikt, voor Bella aangezien zij een slechte schouder heeft, maar afgelopen jaar ook voor Xindy. Zo fijn :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door