Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3423829
Wat fijn dat juffie zich al zo beter voelt!

Grappig om dat te lezen, als Pippa bij de osteopaat is geweest verergeren de klachten eerst en is ze ff niet te genieten. En tegen de tijd dat ze dan weer op de rit is, is daar weer de nieuwe afspraak ::)
Door smulpaap
#3423833
zurca schreef: za 10 apr 2021, 14:24 Wat fijn dat juffie zich al zo beter voelt!

Grappig om dat te lezen, als Pippa bij de osteopaat is geweest verergeren de klachten eerst en is ze ff niet te genieten. En tegen de tijd dat ze dan weer op de rit is, is daar weer de nieuwe afspraak ::)
Ja zo zie,je maar . Elke hond reageert op eigen wijze

Heeft Pippa,ook klachten ? Of ga je ter preventie ?
Door Eef+Stippels
#3423839
smulpaap schreef:
Hoe vaak gaat Bella nu naar de osteopaat ?
Ja , je voorkomt niet alles
Hier is ook alweer 3 x gesprongen
Erop is niet zo erg , maar eraf
En ja hoor , gelijk heb je . Ze moet ook plezier hebben
Ik zat me net te bedenken dat Thara,op 16 april weer los mag . Op haar verjaardag, zal ze een leuk cadeau vinden :biggrin2:
Normaal probeer ik 2x per jaar aan te houden. Dat is wat mijn osteopaat adviseert. En dus bij klachten, maar ze hoeft nooit meerdere keren achter elkaar terug te komen...
Dat verschilt blijkbaar per osteopaat..?

Wat een heerlijk cadeau krijgt Thara voor haar verjaardag :D

zurca schreef:Wat fijn dat juffie zich al zo beter voelt!

Grappig om dat te lezen, als Pippa bij de osteopaat is geweest verergeren de klachten eerst en is ze ff niet te genieten. En tegen de tijd dat ze dan weer op de rit is, is daar weer de nieuwe afspraak ::)
Hè dat is ook wat.. Dus ze heeft dan eigenlijk altijd klachten? Zit er wel verbetering in?
Door smulpaap
#3424079
Het gaat steeds beter, ik neem de kar wel mee .als ik een ongeleid projectiel tegenkom direct in de kar . Vanochtend netjes aan de tijd gehouden. Vanmiddag heb ik haar laten gaan . Ze,geeft zelf goed aan wanneer het genoeg is . Ze heeft vanmiddag een uur gelopen , op asfalt . We kwamen alleen een ruiter met paard tegen :biggrin2:
Vanochtend flink slijm bij de ontlasting , dat heeft ze anders,nooit . Maar goed ,daar moest haar lichaam blijkbaar vanaf
Door smulpaap
#3424080
En ze,heeft blijkbaar behoefte aan warmte
In bed ligt ze,helemaal tegen me aan diep onder het dekbed . Of met haar hoofd naast me op het kussen en het lijf onder het dekbed :biggrin2:
Door smulpaap
#3424583
Ze heeft vandaag een minder goede dag
Ze geeft het gelukkig wel aan
As woe weer heen , ben benieuwd wat de osteopaat ervan vind
Door Lizzy
#3424584
smulpaap schreef: zo 18 apr 2021, 16:49 Ze heeft vandaag een minder goede dag
Ze geeft het gelukkig wel aan
As woe weer heen , ben benieuwd wat de osteopaat ervan vind
Ah, altijd weer jammer. Maar toch zie je dat wel vaker, tegen de tijd dat je er weer naar toe moet: wordt het weer wat minder. In de hoop dat de periodes daartussen steeds langer worden natuurlijk.
Door smulpaap
#3424585
Lizzy schreef: zo 18 apr 2021, 17:00 Ah, altijd weer jammer. Maar toch zie je dat wel vaker, tegen de tijd dat je er weer naar toe moet: wordt het weer wat minder. In de hoop dat de periodes daartussen steeds langer worden natuurlijk.
Ja,inderdaad . Nou ja, we zitten net op 1 behandeling . Daar kan je nog geen wonderen van verwachten natuurlijk
Het kost nu eenmaal tijd
Nou maar rustig aan en lekker op schoot in het zonnetje :biggrin2:
Bijlagen
20210418_165533.jpg
20210418_165533.jpg (5.06 MiB) 1145 keer bekeken
Door smulpaap
#3424779
Zo , de 2e behandeling zit er weer op
Ze gaf flink pijn aan in het aangedane gebied . Het zit nog flink vast
Maar toen ze eenmaal met Thara bezig was zagen we Thara steeds meer ontspannen

Ze heeft voor nu osteopathie en laser gehad volgende week woe weer heen , dan krijgt ze,alleen laser . Dit om een terugval , zoals nu het geval was te voorkomen
En de kleine scheet ligt nu heerlijk te slapen
Gebruikersavatar
Door pluk
#3424803
smulpaap schreef:Zo , de 2e behandeling zit er weer op
Ze gaf flink pijn aan in het aangedane gebied . Het zit nog flink vast
Maar toen ze eenmaal met Thara bezig was zagen we Thara steeds meer ontspannen

Ze heeft voor nu osteopathie en laser gehad volgende week woe weer heen , dan krijgt ze,alleen laser . Dit om een terugval , zoals nu het geval was te voorkomen
En de kleine scheet ligt nu heerlijk te slapen
Mmmm geloof dat ik daar ook maar eens naartoe ga. Bij Annemarie Cuppen was je geweest toch? En dan bii dierenkliniek Wulven?
Door smulpaap
#3424808
pluk schreef: wo 21 apr 2021, 16:58 Mmmm geloof dat ik daar ook maar eens naartoe ga. Bij Annemarie Cuppen was je geweest toch? En dan bii dierenkliniek Wulven?
Nee , ik ben bij Chantal Kurfers . Zij is dierenarts - osteopaat - chiropractor
Haar werkgebied is N-H

https://www.osteopathievoordieren.nl/
Door smulpaap
#3424838
Eef+Stippels schreef: wo 21 apr 2021, 19:17 Balen dat ze een terugval heeft gehad.
Hopelijk zit ze nu weer op de weg vooruit!
Ach, het is elf dagen goed gegaan
Door zurca
#3424843
Nou hopelijk gaat het na de 2de behandeling weer wat beter vooruit!

Pippa komt bij de osteopaat ivm het huppelen wat ze doet. Dat is een tijdje redelijk gegaan maar het sloop er langzaam toch weer in. En net toen het echt goed ging (in zo verre dat het gehuppel eenzijdig en maar af en toe was) werd ze afgelopen februari behoorlijk hard omver gelopen door een grote lompe hond. En nu zijn we terug bij af. De osteopaat denkt dat ze nooit helemaal van dat gehuppel af zal komen. We hebben haar een ruime week op pijnstillers gehad maar dat gaf geen verschil. Pijn lijkt ze er dus niet/niet veel van te hebben. Maar goed, nu komen we dus weer om de 2 a 3 maanden bij haar. En aankomende behandeling eens even doorspreken of er nog andere stappen ondernemen moeyen worden (foto/scan of....?)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door