Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
#3422679
Dat politiegeweld is geen incident helaas. Ik ben eerder erg actief geweest in de actiewereld (milieu, mensenrechten e.d.) meestal als EHBO'er en vaak was het de politie die de zaak op de spits dreef en begon met intimideren en slaan. Om maar 1 incident te noemen; Iemand die ik ken is 38 keer gebeten door een politiehond, ze had niet daar mogen staan, deed verder niks behalve ergens zijn waar ze niet mocht zijn. Dit had ze niet verdiend. Ze is verminkt.
Ik kan zo nog heel veel meer excessief geweld incidenten opnoemen, met blijvende schade.
En ik wil niet zeggen dat het vanuit de activisten altijd vreedzaam was, maar ik geloof niet dat er iemand van mijn kennissen/vrienden of vage bekenden een agent verminkt of verwond heeft.
#3422681
Wat verschrikkelijk voor je kennis :-X

Ik was ook niet in de veronderstelling dat politiegeweld incidenteel is :-\
Ze zoeken regelmatig de confrontatie op, gefrustreerde mannetjes :-X
Het is toch walgelijk hoe ze mensen die al weerloos op de grond liggen blijven aftuigen... Dan heb je toch een steekje los?
En dat ze overal maar ongestraft mee wegkomen helpt absoluut niet.

Maar gelukkig hebben we Rutte weer verkozen, zodat dat niet verandert.
Al die mensen met hun oogkleppen op. Als het hen niet raakt, boeit het niet..
#3422998
Rutte presenteert zich in ieder geval weer als vanouds met zijn 'dat kan ik mij niet herinneren' ::) Wij zeiden al tegen elkaar dat hij misschien maar eens wat onderzoeken moet laten doen naar dementie nu het zo regelmatig is dat hij zich belangrijke zaken niet kan herinneren......
#3423007
Lizzy schreef: vr 26 mar 2021, 17:16 Goedzobraafkoekjeerin :biggrin2: .
Welke partij heb je gestemd?

Ik vind het echt heel erg. Denk eigenlijk dat OmTziGt een van de weinige oprechte mensen is in die kliek :-\

Het is inderdaad echt heel erg :'( . Maar al komt de onderste steen boven... We hebben gezien hoe Nederland de regering heeft afgerekend op de toeslagaffaire. Niet. Duizenden mensen helemaal naar de kloten geholpen. En Rutte haalt al lachend de warme pluche onder z'n bips weer binnen.

Proest :biggrin2:
Ik heb in ieder geval geen VVD gestemd. :-X

Zou dit dan einde oefening zijn voor Teflon Mark?
#3423066
Ronald schreef: do 01 apr 2021, 17:28 Iemand die zo aan Alzheimer lijdt, mag en kan volgens mij geen minister-president zijn.
Ik wil niet gaan zeggen "als hij dit overleeft, vreet ik mijn klomp op", maar ik hoop toch wel dat dit einde oefening voor Rutte is...
Goed dat je dat niet zei hoor, zou vrij zwaar op je maag gelegen hebben vandaag....
#3423072
Ja, Rutte heeft het weer overleefd. Toch zie je wel aan de stemmingen dat zijn politieke carrière op sterven na dood is wat de kamer betreft. 3 stemmen tekort voor een motie van wantrouwen en grote steun voor de motie van afkeuring.
Mocht Rutte toch doorgaan, dan kan het wel eens een hele lastige formatie gaan worden aangezien het vertrouwen flink is geschaad en Kaag heeft uitgesproken het niet vanzelfsprekend te vinden dat Rutte nog het voortouw zou nemen in de formatie, net als coalitiegenoten CDA en CU. Dat zelfs coalitiegenoten er toch zo hard in gaan, daar zou je als Rutte zijnde toch je conclusies aan moeten verbinden....
#3423079
Kaio schreef: do 01 apr 2021, 18:49 "Rutte verdedigt zich fel en zegt geen motief te hebben gehad om te liegen"

Nee klopt, hij blijkt nooit een motief of reden nodig te hebben om te liegen ::) :P
Precies! :-X

Niets kan hem deren, hij lacht en liegt gewoon rustig door, geen wolkje aan de lucht :o

Ik hoop op nieuwe verkiezingen, zodat VVD stemmers een nieuwe kans krijgen... ::)
#3423092
Eef+Stippels schreef: vr 02 apr 2021, 11:09 Precies! :-X

Niets kan hem deren, hij lacht en liegt gewoon rustig door, geen wolkje aan de lucht :o

Ik hoop op nieuwe verkiezingen, zodat VVD stemmers een nieuwe kans krijgen... ::)
Dat zal wel niet gaan gebeuren.
De motie van wantrouwen heeft het niet gehaald, want die was gericht naar zijn functioneren als minister-president. De motie van afkeuring was gericht naar zijn functioneren als VVD lijsttrekker. 117 stemmen voor.
Ik hoop dat dit wel betekent dat hij in een volgend kabinet gewoon de plee mag schrobben of zo.
Kaio schreef: Goed dat je dat niet zei hoor, zou vrij zwaar op je maag gelegen hebben vandaag....
Ik vind het bizar dat hij er weer mee wegkomt. Die teflon laag is toch behoorlijk stevig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door