Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
#3423096
Lizzy schreef: vr 02 apr 2021, 14:45 Snap eigenlijk niet dat hij zelf niet opstapt. Ik zou me dood schamen in zijn plaats en denken "OK, nu heb ik het te grondig verkloot".
Als je tot schaamte in staat bent, moet je niet in de politiek gaan. Politiek is een ander woord voor: te allen tijde recht kunnen praten wat krom is, als je eigen hachje ervan afhangt. :-X
#3423099
Lizzy schreef: vr 02 apr 2021, 14:45 Snap eigenlijk niet dat hij zelf niet opstapt. Ik zou me dood schamen in zijn plaats en denken "OK, nu heb ik het te grondig verkloot".
Wat maakt het uit als je het je morgen niet meer herinnerd? Kun je je ook nergens voor schamen ;)
#3423119
sam28 schreef: vr 02 apr 2021, 17:56 Die man heeft het narcisme uitgevonden, anders kun je niet doen wat hij doet, liegen en "vergeten" zonder consequenties, dingen kwijtraken en nu zelfs blijven zitten. Voor zulke mensen is er een speciaal plekje na de dood.
>:(
Ik moet nu gelijk denken aan de ananas scene uit Little Nicky...
#3423134
sam28 schreef: vr 02 apr 2021, 17:56 Die man heeft het narcisme uitgevonden, anders kun je niet doen wat hij doet, liegen en "vergeten" zonder consequenties, dingen kwijtraken en nu zelfs blijven zitten. Voor zulke mensen is er een speciaal plekje na de dood.
>:(
Daar sluit ik me graag bij aan.
Hij lijkt wel een psychopaat, geen geweten, niets :-X
#3423217
Vinden jullie het heel erg als ik zeg dat ik het ook een beetje sneu vind voor Mark? :-[ . Hij heeft het niet goed gedaan he. Heel fout zelfs. Daar hebben we geen meningsverschil over. Dit is een mooi voorbeeld van het Haagse gekonkel (dat we zelf al kennen binnen de honden RV, binnen de aquarium vereniging, binnen de kippenclub, op het werk, bij de voetbalvereniging, bij het badmintonclubje - kortom, overal waar je mensen samen zet). En naar mijn mening had hij de eer aan zichzelf moeten houden en op moeten stappen. Maar we weten deep down allemaal dat het er zo aan toe gaat. En deze notitie is nu naar buiten gekomen, maar gut, deze notitie had normaal achter gesloten deuren gebleven. En gut, hoeveel vergaderingen heb ik zelf niet bij IBM gehad waarbij men zei "we motten van Piet af, want Piet is echt een vervelende zaikerd". Talloos. Echt! Maar Rutte heeft zich de afgelopen 10 jaar ook helemaal de touwtyfus gewerkt en wordt verbaal gewoon de kop afgeschoten door mensen die zelf geen haar beter zijn. Want heel eerlijk? Ik vind die Kaag net zo'n schijnheilig mens als 10 Rutte's bij elkaar. Idem voor Wilders. Idem voor zoveel van dat gajes dat daar rondloopt.

Shoot me, maar zo denk ik erover. En dan is Mark ook nog eens niet mijn politieke kleur. Sterker nog, tegengestelde kleur.

En nou vraag ik jullie oprecht: wie moet het stokje van hem overnemen?
#3423218
Ik begrijp wat je bedoelt Lizzy, maar echt sneu of medelijden kan ik niet meer met hem hebben . (geldt denk ik voor iedereen in de politiek, je moet een zekere ehm tja hoe zeg je het netjes? ik weet het niet, je moet bepaalde "vaardigheden" hebben)
En tja als je er te lang zit komt er van alles naar boven en dan is het klaar, dus nouja einde verhaal zou ik zeggen (weet ie over een half jaar (of een week?) toch niks meer van dus ach ja)

Ik heb dus geen medelijden, niet dat ik me kan herinneren dus ;) (echt dat excuus is gewoon iets te vaak gebruikt om nog als geloofwaardig te voldoen , kon ik ook bij geen enkele baas mee aankomen hoor!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door