Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
#3421304
Het onderwerp zegt het al! Na FvD ben ik opgehouden met de partijen en heb gekozen voor anders. Je mag dan in de tekst zeggen welke partij je stemt, hoeft niet natuurlijk. Ik weet dat de meeste liever anoniem blijven.

Ik bijt de spits af en ik hoef niet anoniem te blijven. Ik stem Partij voor de Dieren.
#3421310
Hier SP, eigenlijk al jaren. Op zich heb ik ook wel wat met de Dieren :cool: maar tja, 'de Zurrug' hé, da's mijn werk en mijn dagelijkse ding. En ik bedacht dat ik zelf wel dingen kan door voor Dierenwelzijn en milieu, maar dat ik voor 'de Zurrug' die ik lever, toch echt wel geld van de overheid nodig heb. Dus nou ja, dat.
#3421313
hamada schreef: wo 10 mar 2021, 09:51 Voor mij zijn er maar twee politici die in aanmerking komen: Pieter Omtzigt en Renske Leijten.
En aangezien ik graag op een vrouw stem en niet al te rechts wordt het SP met voorkeurstem.
+1
Voor mij ook Renske Leijten , al heb ik voor Pieter Omtzigt ook bewondering , maar ik ben geen CDA aanhanger
Beiden hebben zich vastgebeten , en de gewetenloze politici aangepakt
#3421314
Ik twijfel nog tussen sgp, denk of toch fvd.

:biggrin2:



Qua stemwijzer past gl het beste, maar hoe sympathiek ik de roosendaler ook vind, er zitten ook veel van die omhooggevallen tutjes in die allen vanuit hun eigen randstedelijke Amsterdamse navel de boel kunnen beredeneren. Soort van ivoren toren, met groen links-hipstersausje er overheen. En daar ben ik best allergisch voor.
Dus het wordt ws PvdD.
Overigens stemde ik in mijn A'damse jaren met lokale verkiezingen ook niet gl, maar meestal De Groenen.
#3421315
koekje schreef: wo 10 mar 2021, 10:39 Ik twijfel nog tussen sgp, denk of toch fvd.

:biggrin2:



Qua stemwijzer past gl het beste, maar hoe sympathiek ik de roosendaler ook vind, er zitten ook veel van die omhooggevallen tutjes in die allen vanuit hun eigen randstedelijke Amsterdamse navel de boel kunnen beredeneren. Soort van ivoren toren, met groen links-hipstersausje er overheen. En daar ben ik best allergisch voor.
Dus het wordt ws PvdD.
Overigens stemde ik in mijn A'damse jaren met lokale verkiezingen ook niet gl, maar meestal De Groenen.
Bij de stemwijzers komt bij mij bij elke wijzer, 50Plus uit als 2e partij. De nr 1 en 3 wisselen sterk, maar altijd en overal 50Plus op nr 2 :P
#3421322
Ik ben nog een beetje zwevend (as always :biggrin2: )
Stemwijzer brengt mij zoals altijd bij PVDD, GL (maar ik vind Klaver echt niks) en dit keer Spinter :???:

Het zal waarschijnlijk gewoon weer PVDD worden, maar ik heb heel erg sterk de neiging om dit keer een keer strategisch te gaan stemmen.....alleen zou dat dan een persoon worden die zo ongeveer onderaan mijn uitslag bungelt :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door