Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436950
De duimen helpen! Ze knappen duidelijk op! Bij Vlek krijg ik het al niet meer in haar bekje, daar is ze nu te fit voor en gaat ze tegenin. Dus ik smeer het op hun kop en dan krijgen ze het binnen met wassen.

Enige is dat ze zich niet meer goed laten pakken. Ik probeer dat zo stressvrij mogelijk te doen, maar ze weten inmiddels wel dat het niet zo leuk is als ik ze pak. Hopelijk blijft dat wel lukken, want dit is pas dag drie en ze moeten acht dagen!

Voorlopig ben ik heel blij!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3436962
Die beesjes zijn niet dom hé ;) .... en als ze nu maar snapten dat het voor hun bestwil was, maar dat kan je ze vast niet wijsmaken :biggrin2:

Maar gelukkig doet het zr goed, dat is het belangrijkste.
Door hannabelgje
#3436964
Ik deed het medicijnen altijd in wat vla. Daar zijn ze normaal dol op

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436966
hannabelgje schreef: wo 22 dec 2021, 17:04 Ik deed het medicijnen altijd in wat vla. Daar zijn ze normaal dol op

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is de moeite van het proberen waard! Op brood of fruit hoeven ze niet.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436967
Ina schreef: wo 22 dec 2021, 17:02 Die beesjes zijn niet dom hé ;) .... en als ze nu maar snapten dat het voor hun bestwil was, maar dat kan je ze vast niet wijsmaken :biggrin2:

Maar gelukkig doet het zr goed, dat is het belangrijkste.
Nee dat is altijd he. Ze moeten het maar ondergaan.

Ik doe ook mijn best dat ze uit zichzelf wakker zijn, want wakker gemaakt worden vinden ze ook niet leuk. Maar dat is met mijn huidige energie level ook wel een uitdaging. Alles voor de beessies!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3436970
Kaela schreef: wo 22 dec 2021, 17:20 Nee dat is altijd he. Ze moeten het maar ondergaan.

Ik doe ook mijn best dat ze uit zichzelf wakker zijn, want wakker gemaakt worden vinden ze ook niet leuk. Maar dat is met mijn huidige energie level ook wel een uitdaging. Alles voor de beessies!
Hopelijk gaat de vla-tip werken, scheelt jou en de muizendames een hoop stress :)

En ja, je doet het allemaal uit liefde, zonder zeuren .... maar daarom mag je er best even over mopperen hoor, kan me er alles bij voorstellen dat hun ritme de jouwe niet is en dat jou zorgen om hun je rust ook geen goed doen.

Dus hopelijk blijven de duimen helpen en zijn de komende 5 dagen ook de laatste dat je ze moet plagen :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436972
Hanna, ze hebben zitten smullen! Super blij mee, wat scheelt dat een gedoe en stress!!!
09801CCB-0362-4A2E-BB79-894B2A9A8FB8.jpeg
09801CCB-0362-4A2E-BB79-894B2A9A8FB8.jpeg (3.95 MiB) 756 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3436974
Wat een goede tip van die vla!
Hopelijk zet de verbetering door.
Ik duim voor de zekerheid nog even verder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door