Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420406
Anne in Zweden schreef: zo 21 feb 2021, 16:43 Ik ook, bekt ook lekker! :D
Het wordt: Vlek, Spot, Bletta en Täplä (en dat ga ik fonetisch schrijven voor het gemak)!

@Siberienne ja Fleck hadden wij ook gevonden. We kunnen natuurlijk ool Fleck ipv Vlek doen. Dat is ook leuk, dan hebben ze allemaal een buitenlandse naam.
Door Anne in Zweden
#3420410
Kaela schreef: zo 21 feb 2021, 16:53 Het wordt: Vlek, Spot, Bletta en Täplä (en dat ga ik fonetisch schrijven voor het gemak)!

@Siberienne ja Fleck hadden wij ook gevonden. We kunnen natuurlijk ool Fleck ipv Vlek doen. Dat is ook leuk, dan hebben ze allemaal een buitenlandse naam.
Wat een eer voor de Finse taal, leuk!

Nu moet je ze alleen nog uit elkaar zien te houden. ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3420422
Zo dat is een volle bak :D Leuk dat er weer reuring is. Wat hebben ze grote oren!
Veel plezier met je nieuwe diertjes!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3420423
Ik vind jouw foto's door het glas mooier dan mijn reallife foto's ::) :(
Maar wat zijn ze super schattig met alle vlekjes :) en die bak is echt groot genoeg voor 4 minimuisjes :)
Veel plezier

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3420425
Wat leuk dat er alweer nieuw leven in de bak is :) kijk uit naar alle leuke foto's die nog zullen volgen :cool:
Door Siberienne
#3420426
Kaela schreef: zo 21 feb 2021, 16:53 Het wordt: Vlek, Spot, Bletta en Täplä (en dat ga ik fonetisch schrijven voor het gemak)!

@Siberienne ja Fleck hadden wij ook gevonden. We kunnen natuurlijk ool Fleck ipv Vlek doen. Dat is ook leuk, dan hebben ze allemaal een buitenlandse naam.
Ik kijk uit naar de foto’s van de reïncarnatie van Spot: grote oren, schattige neus, gaat helemaal goed komen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420428
Siberienne schreef: zo 21 feb 2021, 20:53 Ik kijk uit naar de foto’s van de reïncarnatie van Spot: grote oren, schattige neus, gaat helemaal goed komen :biggrin2:
En vergeet niet zalig snurken na heel veel activiteit!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3420429
O wauw.....een hele kudde gevlekte muizendames die een liefdevol nieuw huisje hebben gevonden :D ....super !!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420467
Wat leuk! Een hok vol gevlekte damesch!

Veel plezier daar. Ennuh... jij snapt het tenminste: nieuwe dieren, dus veeeeeeeeeeeeel foto's! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door