Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3420488
Wat leuk ! Muisjes zijn zo leuk... kun je uren naar kijken :)
Vlek in het hongaars is Folt
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420494
Ronald schreef: ma 22 feb 2021, 10:29 Wat leuk! Een hok vol gevlekte damesch!

Veel plezier daar. Ennuh... jij snapt het tenminste: nieuwe dieren, dus veeeeeeeeeeeeel foto's! :biggrin2:
Ja maar, ja maar, jij weet waar mijn huis woont! :nerves:
miik schreef:Wat leuk ! Muisjes zijn zo leuk... kun je uren naar kijken :)
Vlek in het hongaars is Folt
Oh dat is ook leuk! Zal ik Vlek dan omdopen? Denk dat dat nu nog wel kan zonder dat ze een identiteitscrisis krijgt!
Door MillyMol
#3420501
Ohh, kijk nou: levendigheid in de bak! Foto’s! Veel plezier met die vier. :-*
Het Hongaarse woord voor vlek bekt helemaal niet: folt, dus dat gaat hem niet worden. ;D
Door MillyMol
#3420502
miik schreef: ma 22 feb 2021, 17:47 Wat leuk ! Muisjes zijn zo leuk... kun je uren naar kijken :)
Vlek in het hongaars is Folt
Wij dachten hetzelfde... :D
Door smulpaap
#3420639
Oh wat schattig. Heel veel plezier met de muisjes
Mijn zoon had als jochie van 9 ook muisjes
Hele muizenstad had ie met paps gemaakt
Door Envie
#3420646
Wat een leuke Muizenmeisjes, en vooral, wat een mooi onderkomen! Die krijgen een fijn leventje bij jou. En daar kan jij weer fijn van genieten. Veel plezier met t spul!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3420871
Oh, helemaal gemist dit topic. Wat leuk!!!
Alsnog gefeliciteerd met het stel dametjes :) Wat een bofkonten.
Ik verheug me al op de prachtige foto's! :D
Door zurca
#3420929
Wat een geweldig leuke nieuwe huisgenootjes hebben jullie Karin!
Ze zijn echt erg grappig met hun vlekjes en die oortjes.... :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3421590
Het tam maken vordert gestaag. Ik laat ze steeds zelf uit de bak komen en dat kost engelengeduld. Ze zijn meestal smorgens vroeg en savonds wakker. Dus de gelegenheden doen zich ook niet ontzettend vaak voor. Soms hebben ze geen zin en komen ze niet eens snuffelen. Soms zijn ze heel nieuwsgierig en komen ze op mijn arm lopen.

Van de week stond ik voor een raadseltje. Ik vond ze al zo stinken. Echt een pieslucht. Elke keer rook ik het. Meneer rook niets, zelfs niet als ie zijn neus in de bak stak. Ik snapte er niets van! Tot ik zonder vest aan ze ook niet meer rook... Ze piesen op mij als ik ze er uit heb en damn dat stinkt! Raadsel weer opgelost. En ach, aangezien ik al de helft van de tijd met vogelpoep op mijn kleren rondloop, kan muizenpies er ook wel bij ;D .

Vanmorgen waren Spot en Tepla heel gezellig en heb ik een foto idee uitgeprobeerd. Was een goed idee, ze vonden het wel leuk en ze staan er zo knap op!
IMG_5251-kl.jpg
IMG_5251-kl.jpg (465.71 KiB) 1500 keer bekeken
IMG_5245-kl.jpg
IMG_5245-kl.jpg (458.15 KiB) 1500 keer bekeken
IMG_524-kl.jpg
IMG_524-kl.jpg (498.7 KiB) 1500 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3421592
Dat zijn pas leuke foto’s!
Wat een viespeuken zijn het, zomaar piesen op je arm. ik kan me niet herinneren dat een van mijn hamsters dat ooit gedaan heeft.
Hoe oud kunnen ze eigenlijk worden? Is dat ook iets van 2 jaar?
Door Siberienne
#3421596
Er staat me iets van bij dat muizen dat inderdaad weleens vaker doen, piesen op nieuw terrein - zoals jouw arm...

Super leuke foto’s met dat trapje!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3421652
Wauw wat een mooie foto's :)
Ik ga niet leren om ze uit elkaar te houden hoor ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3421654
Fenixjuh schreef: za 13 mar 2021, 18:43 Wauw wat een mooie foto's :)
Ik ga niet leren om ze uit elkaar te houden hoor ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Jawel!!! Is heel makkelijk!

Vanmiddag heb ik de bak schoongemaakt. En ik wilde de muizen er uit hebben, dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en een studio geknutseld om foto's te maken. Jammer genoeg was het door het k*tweer wat donker en hebben de foto's veel ruis. Maar het experiment is geslaagd, de muizen vonden het wel oké zo en ik kon ze zonder angst voor ontsnappen rustig op de foto zetten.

De studio:
tempImagevSvF7i.gif
tempImagevSvF7i.gif (5.41 MiB) 1455 keer bekeken
En dan de dames, we beginnen met Vlek, zij is de enigste met vlekken aan beide kanten van haar gezicht:
IMG_5687-kl.jpg
IMG_5687-kl.jpg (581.51 KiB) 1455 keer bekeken
Spot heeft alleen aan de rechterkant van haar gezich een vlek:
IMG_5738-kl.jpg
IMG_5738-kl.jpg (495.31 KiB) 1455 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door