Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3434860
Ze is rustig ingeslapen. De dierenarts zag ook geen mogelijkheden, bij zo’n klein diertje kun je niet veel. En dan is zachtjes laten gaan het beste.

Ze heeft het goed gehad en ik heb goed voor haar gezorgd. Het is jammer dat ze niet langer bij ons kon blijven, maar we hebben van haar genoten.

De drie gezusters gaan door zoals altijd. Gelukkig maar.
Door zurca
#3434864
Ach wat een verdrietig bericht in het muizen topic.
Gelukkig dat het met de andere dames goed gaat.
Sterkte Kaela..
Gebruikersavatar
Door pike
#3434865
Ach wat sneu, zo’n klein beestje :'( sterkte ermee. Ook die kleintjes zitten in je hart :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3435792
Zo, ik heb eindelijk weer eens de hele voorraad huisjes, tunnels en klimspullen in de bak. Ik heb niet weinig :biggrin2: maar ik had ook wat bijgekocht toen het steeds half om half moest vanwege het invriezen.
Ik word weer helemaal blij van de bak!
7D9EBAA2-3453-46E9-800C-E5A1E1F95C62.jpeg
7D9EBAA2-3453-46E9-800C-E5A1E1F95C62.jpeg (4.63 MiB) 679 keer bekeken
Twee muisjes zijn vrij van plekjes, eentje zit weer onder. Inclusief een eng plekje op een tepeltje. Ik moet haar nu smeren met zalf, twee keer per dag, tien dagen lang. Ik dacht hoe dan?! Maar het gaat best goed. Beetje geduld en goed mikken en dan wil het wel.
84AD898B-D5EA-41FD-B626-2F0966BC3EE5.jpeg
84AD898B-D5EA-41FD-B626-2F0966BC3EE5.jpeg (4.36 MiB) 679 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3435803
Is dat alles wat je hebt?
Nou dat valt goed mee.. :P
Ik heb een huisjesverzamelwoede oid. Zelfs alles op elkaar en ineengestapeld krijg ik nooit van m'n leven al m'n huisjes en speeltjes in m'n bak gepropt. Om maar te zeggen, dat ik veel kan variëren. :biggrin2:

Leuke inrichting wel. Weer heeerlijk wat afwisseling idd. Ik kan helemaal volgen dat je ervan geniet. Die wenteltrap vind ik zo leuk ogen.

Wat jammer dat er toch eentje plekjes heeft. Het zijn idd hardnekkige dingen he. :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3435804
pearlsofpassion schreef: za 04 dec 2021, 18:17 Is dat alles wat je hebt?
Nou dat valt goed mee.. :P
Ik heb een huisjesverzamelwoede oid. Zelfs alles op elkaar en ineengestapeld krijg ik nooit van m'n leven al m'n huisjes en speeltjes in m'n bak gepropt. Om maar te zeggen, dat ik veel kan variëren. :biggrin2:

Leuke inrichting wel. Weer heeerlijk wat afwisseling idd. Ik kan helemaal volgen dat je ervan geniet. Die wenteltrap vind ik zo leuk ogen.

Wat jammer dat er toch eentje plekjes heeft. Het zijn idd hardnekkige dingen he. :-\
Ik heb niet alles in de bak hoor ;D. Moet ook wel zeggen dat bij de muizen redelijk vlot dingen definitief stinken en vervangen moeten worden. Dus dan stapelt het zich wat minder op, heb meer doorstroming zeg maar.

Ja het is heel hardnekkig. Ben om eerlijk te zijn ook niet heel hoopvol. Ben bang dat het plekje op haar buik kanker is. Dat is bij muizen natuurlijk dik risico en het is een vreemde plek. Maar goed, ik heb nu vier keer goed gesmeerd en het moppie blijft net zo lief als altijd. Dus hopelijk blijft het lukken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436806
Wat een ellende. Gistermorgen alles nog goed, vanavond twee muizen dezelfde symptomen als Tepla. Vlek is echt heel ziek, Spot gaat nog. Bletta lijkt nog gezond.

Ik ga niet met ze dokteren. Tepla heeft weken lopen tobben en dat kreeg ik ook niet goed. Dat ga ik ze niet aandoen. Maar dan hou ik Bletta alleen over. Blijft die gezond? Ik weet niet wat ze hebben, ik durf er ook geen nieuwe muizen bij te doen. Maar alleen zitten is gewoon geen optie.
Morgen bel ik de dierenarts. Gatverderrie :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door