Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3412625
Ina schreef: di 03 nov 2020, 15:44 Nou....dan moeten we misschien maar een klein beetje hopen dat dat gaat gebeuren.
Trump walg ik echt van....al ver voordat hij tot president verkozen was.
Biden heeft voor mij niet zoveel uitstraling dat ik daar erg blij van wordt....mocht hij winnen heeft hij gelukkig Obama als vriendje die hem wel terzijde zal staan.

Maar als Trump dan verliest en een tel-stunt uit gaat halen...., laat dan maar een vrouwlijke democratische Afgevaardigde het stokje overnemen.....zou wel mooi zijn om mee te maken
Ik denk dat Kamala Harris een heel goede vice president gaat worden en heel goed in staat zal zijn om Biden te vervangen mocht hij vroegtijdig de pijp aan Maarten geven, wat gezien zijn leeftijd niet ondenkbeeldig is.
#3412631
De enige reden dat ik op Biden hoop is dat ik Trump weg wil hebben. Ik snap niet hoe hij het vier jaar heeft volgehouden. En ik snap ook niet hoe hij uberhaubt president is geworden.

Maar om nu te zeggen dat ik het idee heb dat we wat aan Biden gaan hebben. Niet echt. Hopelijk blijkt hij niet al te rare fratsen uit te halen.
#3412634
Kaela schreef: di 03 nov 2020, 17:57 De enige reden dat ik op Biden hoop is dat ik Trump weg wil hebben. Ik snap niet hoe hij het vier jaar heeft volgehouden. En ik snap ook niet hoe hij uberhaubt president is geworden.

Maar om nu te zeggen dat ik het idee heb dat we wat aan Biden gaan hebben. Niet echt. Hopelijk blijkt hij niet al te rare fratsen uit te halen.
Hij heeft het vier jaar volgehouden omdat de republikeinen in de senaat een showproces hebben gemaakt van de impeachment en verder volledig naar de pijpen van Trump (ik noem hem IQ45) dansen. Een sprekend voorbeeld daarvan is senator Lindsey Graham, die in 2016 nog riep dat hij nooit op Trump zou stemmen en sindsdien zijn grootste faciliteerder is geworden.
Gebruikersavatar
Door pike
#3412639
Ik HOOP op Biden. Niet dat ik die nou zo geweldig vind maar alles, echt alles is beter dan die idioot van een Trump. Maar de Amerikanen zijn een raar volk (anders hadden ze vier jaar geleden al niet op die mafketel gestemd) en ik ben dan ook bang dat hij er nog eens vier jaar bijkrijgt. Maar ik heb nog steeds hoop.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3412659
Trump for president :D ( dan kan de uitslag nooit tegenvallen ::) )

Ja jeetje 4 jaar geleden nam ik het totaal niet serieus, wie gaat er nou op zo'n narcistische schreeuwende mafklapper stemmen ? Naast Hilary. Heel veel mensen dus....dat volk verdient hem dan ook echt ...
Maar helaas heeft de rest van de wereld er ook ernstig last van van die er in Amerika president is. Mogen we niet ook meestemmen dan ? :P

En Biden geen idee die hele man zegt me totaal niets, maar zou het erger kunnen zijn dan nu? :g: zou die gok wel graag wagen toch dan.
#3412673
We kunnen in ieder geval stellen dat Biden op dit moment al meer kiesmannen heeft vergaard dan Clinton in 2016:
Joe Biden staat inmiddels op meer kiesmannen dan Hillary Clinton in 2016 in totaal vergaarde. Clinton bleef toen steken op 227 kiesmannen, ook omdat enkele kiesmannen uiteindelijk niet besloten voor haar te kiezen. Biden heeft er nu 238. President Trump staat op 213 kiesmannen. Maar er hebben inmiddels wel meer mensen op hem gestemd dan in 2016: ruim 66,6 miljoen tegenover de bijna 63 miljoen Amerikanen die op Trump stemden in 2016.

Van zeven staten, goed voor 87 kiesmannen, is de uitslag niet bekend. Snelle duidelijkheid lijkt er niet te komen. In Nevada bijvoorbeeld, een van de staten waar Biden en Trump nek-aan-nek staan, zal het tellen van de stemmen op z'n vroegst pas donderdag pas weer worden hervat.
Maar we wachten rustig af want het zou mij dan ook weer niet verbazen dat van die resterende kiesmannen er nog zodanig veel naar Trump gaan dat hij 'gewoon' wint ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door